خمام - امور شهروندان، معطل حواشی دنباله‌دار شورا
ویژه
دومین‌جلسه متوالی تشکیل نشد ؛

امور شهروندان، معطل حواشی دنباله‌دار شورا

جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر خمام امروز به‌دلیل غیبت ۲ تن از اعضا تشکیل نشد.

پنج شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ KHNA98428

جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر خمام امروز به‌دلیل غیبت ۲ تن از اعضا تشکیل نشد.
این دومین‌جلسه متوالی شورا بوده که علی‌رغم حضور جلیل غیاثی، هادی واحدی و ایمان سهیلی، با شرکت‌نکردن اسماعیل احمدنیا و مهدی عاشوری رسمیت نیافت.

اگرچه این‌روزها غیبت اعضای مختلف امری متداول به‌نظر رسیده و مشخص‌نیست غیبت‌ها موجه تشخیص داده شوند یا خیر، اما احمدنیا در گذشته در واکنش به غیبت دیگر اعضا گفته بود که از منتخبین مردم در این‌پارلمان محلی انتظار می‌رود درصورت عدم موافقت با دستور جلسه یا اعتراض به مسائل مطروحه، در جلسه حضور یافته و در مواقع بروز مشکل نیز شورا را از غیبت خود مطلع نمایند. وی همچنین در جای دیگری عنوان کرده بود، با توجه به آنکه عضویت در شورا بر آمده از آرای مردم است، مگر می‌شود از مردم رای اخذ نمود، اما برای پیگیری و حل مشکلاتشان در جلسات شورا حاضر نشد؟

به گزارش خمام‌نیوز، حواشی شورا آن‌گونه که از ظواهر امر پیداست دنباله‌دار بوده و شاید بی‌ارتباط با موضوع عزل شهردار نباشد؛ با این‌وجود، درخواست‌های شهرداری مبنی‌بر حسابرسی سال گذشته، افزایش نرخ کرایه آژانس‌ها، مجوز روکش آسفالت، مجوز پلیس راهور، تمدید اجاره بی‌تی‌اس، پاداش روز کارگر، قرارداد فروش ضایعات، مشارکت در سرمایه‌گذاری پارک‌های سردارجنگل و کشاورز، تمدید قرارداد کارگران شرکتی و مسائل دیگری همچون بررسی درخواست‌های شهروندان از جمله موضوعات جلسه فوق‌العاده امروز بوده، که بلاتکلیف مانده‌اند.


موضوع : شورای شهر
http://khna.ir/98428

دیدگاه شما چیست ؟!