خمام - سرگردانی مراجعه‌کنندگان به‌دلیل آدرس‌دهی اشتباه در سامانه نوبت‌دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
اصلاح‌نشدن آدرس با گذشت ۵ ماه ؛

سرگردانی مراجعه‌کنندگان به‌دلیل آدرس‌دهی اشتباه در سامانه نوبت‌دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

حدود ۵ ماه است که آدرس دفتر مذکور از محدوده کلانتری ۱۱ به داخل خیابان شهید بهشتی تغییر نموده، اما اصلاح‌نکردن آدرس مندرج در وب‌سایت و پیامک ارسالی موجب می‌شود تا بخشی‌از افراد مراجعه‌کننده به آدرس قدیمی با درب بسته مواجه شده و بالاجبار از یک سوی شهر به سوی دیگر آن تردد کنند.

پنج شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ KHNA98414

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با هدف کاهش مراجعه به دستگاه قضایی، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و صرفه‌‎جویی در وقت و هزینه گروه‌های هدف، شفاف‌سازی فرایندهای رسیدگی، افزایش کارآمدی نظام قضایی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت، افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری راه‌اندازی شده‌اند.
یکی‌از اطلاعیه‌هایی که در مراجعه به این‌دفاتر به چشم می‌خورد، لزوم دریافت نوبت مراجعه حضوری از وب‌سایت nobat.kdke.ir است، که کاربران باید با واردکردن استان گیلان و شهرستان خمام، فرایند اخذ نوبت را دنبال نمایند.

به گزارش خمام‌نیوز، حدود ۵ ماه است که آدرس دفتر مذکور از محدوده کلانتری ۱۱ به داخل خیابان شهید بهشتی تغییر نموده، اما اصلاح‌نکردن آدرس مندرج در وب‌سایت و پیامک ارسالی موجب می‌شود تا بخشی‌از افراد مراجعه‌کننده به آدرس قدیمی با درب بسته مواجه شده و بالاجبار از یک سوی شهر به سوی دیگر آن تردد کنند.
بنابراین شایسته‌است ضمن اصلاح هرچه سریعتر آدرس، از سردرگمی مراجعه‌کنندگان و اتلاف وقت آنان جلوگیری گردد.

بروزرسانی / بررسی جدید در مورخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه از اصلاح‌شدن آدرس در وب‌سایت و پیامک ارسالی حکایت دارد.


موضوع : حوزه‌ی قضایی
http://khna.ir/98414

دیدگاه شما چیست ؟!