خمام - رزمی‌کاران خمامی در رقابت‌های بین‌المللی تکواندو درخشیدند
با حضور ۱۲ کشور به‌صورت آنلاین /

رزمی‌کاران خمامی در رقابت‌های بین‌المللی تکواندو درخشیدند

مسابقات بین‌المللی تکواندو جام تکاوران با حضور بیش‌از یک‌هزار نفر شرکت‌کننده از ۱۲ کشور به کار خود پایان داد.

شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ KHNA98236

مسابقات بین‌المللی تکواندو جام تکاوران با حضور بیش‌از یک‌هزار نفر شرکت‌کننده از ۱۲ کشور به کار خود پایان داد.
در جریان این رقابت‌های آنلاین، در آیتم کیوروگی مجتبی مختارزاده به مدال طلا دست یافت، اصغر ملایی به مقام دوم رسیده و مهدی انشاسفند سوم شد. در آیتم آپدولیو سرعتی ملایی و انشاسفند به‌ترتیب دوم و سوم شدند، همچنین انشاسفند مقام سوم آیتم دفاع شخصی را از آن خود نموده و امیرجواد ثناخان به مقام سوم آیتم یوپچاگی تعادلی دست یافت.

از سوی دیگر در بخش زنان در گروه‌های سنی شکوفه، خردسال، نونهال، نوجوان و جوان به مربیگری زهرا زیرک‌دانا و سرپرستی فاطمه آزور، در آیتم کیوروگی نازنین‌فاطمه کارگر، یسنا زمانی، زینب قربی، فاطیما عسگری، فاطمه محسن‌زاده، زهرا باقرنیا، زهرا محمدی و مبینا هماپور اول شدند، نیلیا شعبان‌پور، معصومه هاشمی، پریا وطن‌دوست و زهرا ضیابخش در جایگاه دوم ایستاده و فاطمه بابازاده، فاطمه ساره، فاطمه رنجبر، آیلار مهدی‌نیا، زهرا پورحسین‌زاده، فاطمه وطن‌دوست، مهشید حیدرزاده و زهرا ملک‌پور به مقام سوم رسیدند. نازنین‌فاطمه کارگر در آیتم آپدولیو سرعتی دوم شد، فاطمه محسن‌زاده در آیتم نوپی آپچاگی سوم شد و در آیتم دفاع شخصی یسنا زمانی، زهرا نقیبی و نازنین‌فاطمه کارگر به مدال طلا دست یافتند، پریا وطن‌دوست، مبینا هماپور دوم شد و فاطمه بابازاده، معصومه هاشمی، زهرا پورحسین‌زاده، فاطمه وطن‌دوست و مهشید حیدرزاده مقام سوم را از آن خود کردند. در آیتم یوپچاگی تعادلی نازنین‌زهرا ثناخان مقام اول را کسب کرد، زهرا زیرک‌دانا به مقام دوم رسید و زینب قربی و نازنین کارگر بر سکوی سوم ایستادند. یسنا زمانی در بخش پومسه سوم شد و در پارا تکواندو، صالحه مهدوی مقام اول آیتم‌های یوپچاگی تعادلی، کیوروگی و آپدولیو سرعتی را از آن خود کرد.
همچنین از بین شاگردان سعیده کریم‌زاده، غزال قاسم‌دوست مقام اول، مطهره چوب‌دار مقام دوم و هستی سرخی مقام سوم آیتم کیوروگی را کسب نموده و مقام دوم آیتم دولیو سرعتی به غزال قاسم‌پور رسید.
از بین شاگردان مهدیه شجری، هستی حسین‌نوری و معصومه علی‌نیا به‌ترتیب عناوین اول و سوم آیتم کیوروگی را کسب کرده و حسین‌نوری در آیتم آپدولیو سرعتی به مقام سوم دست یافت.
از بین شاگردان فاطمه مقدم، فاطمه همرنگ و مریم زارع در آیتم کیوروگی سوم شده و از میان شاگردان فاطمه باقری‌نژاد، شادی قربانی و مهتاب ثابت در آیتم کیوروگی، ستایش جمال‌هوشیار و مهدیه مهاجر بر سکوی اول ایستاده و نگار صاحب‌کشاف نایب‌قهرمان شد. در آیتم آپدولیو سرعتی زینب خانی اول شد، آناهیتا فرخی به مقام دوم رسید و آریسا هادی‌نژاد و مبینا عباسی‌روشن سوم شدند. علاوه‌براین، مهوا حسینی‌پور مقام سوم را در آیتم یوپچاگی تعادلی به خود اختصاص داد.


موضوع : تکواندو
http://khna.ir/98236

دیدگاه شما چیست ؟!