خمام - پلیس برای چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش است
فرمانده انتظامی خمام :

پلیس برای چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش است

سرهنگ شریف رحیمی از آماده‌باش کامل پلیس برای مراسم چهارشنبه‌سوری خبر داده و تصریح کرد : مقتدرانه به‌طور محسوس و نامحسوس در این‌روز با هر اقدام خارج‌از عرف و هنجارشکنانه برخورد خواهیم کرد.

دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ KHNA97222

فرمانده انتظامی شهرستان خمام اصلی‌ترین وظیفه نیروی انتظامی را برقراری نظم و امنیت عنوان نموده و افزود : پاشنه‌آشیل مدیریت چهارشنبه‌سوری همراهی‌نکردن برخی‌از خانواده‌ها بوده و به‌همین‌خاطر از خانواده‌ها می‌خواهیم ضمن مواظبت از فرزندان کودک و نوجوان خود، اجازه انجام کارهای پرخطر را به آنان ندهند تا شاهد تکرار تجربیات تلخ سال‌های گذشته نباشیم.
سرهنگ شریف رحیمی در گفتگو با خمام‌نیوز از آماده‌باش کامل پلیس برای مراسم چهارشنبه‌سوری خبر داده و تصریح کرد : مقتدرانه به‌طور محسوس و نامحسوس در این‌روز با هر اقدام خارج‌از عرف و هنجارشکنانه برخورد خواهیم کرد.
وی با تاکید بر آنکه افرادی‌که به دلیل تخلف و اقدامات مجرمانه در چهارشنبه‌سوری بازداشت شوند با اخذ دستور قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود، افزود : پلیس اقدامات خود را از ماه‌ها قبل آغاز کرده و تاکنون مقادیر قابل توجهی موادمحترقه غیرمجاز کشف و ضبط شده است.


موضوع : نیروی انتظامی
http://khna.ir/97222

دیدگاه شما چیست ؟!