خمام - طی حضور ۴ ماهه، حقوق ۸ ماه کارگران پرداخت شده؛ که نیمی‌ازآن معوقه بوده است
ویژه
شهردار خمام مطرح کرد :

طی حضور ۴ ماهه، حقوق ۸ ماه کارگران پرداخت شده؛ که نیمی‌ازآن معوقه بوده است

ابوالحسن سیمایی، گفت: به صراحت اعلام داشته‌ام که شهرداری با توجه به مشکلات مالی خود، منابع مالی لازم برای تامین اجاره‌بهای مسکن را در اختیار نداشته و ضروری‌است ریاست شورا منبع لازم برای تامین هزینه را مشخص کند.

شنبه، ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲ KHNA97203

شهردار خمام با اشاره به اظهارات اخیر سه‌تن از اعضای شورا، عنوان کرد : طرح سوال از شهردار حق قانونی اعضا بوده و اینجانب نیز کتباً پاسخ سوالات طرح‌شده را آماده کرده، اما تاکنون با توجه به عدم برگزاری جلسه طرح سوال از وی برای دومین‌بار متوالی، موفق به ارائه آن نشده‌ام.

ابوالحسن سیمایی در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر اینکه عدم حضور دو تن از اعضا در جلسه گذشته توسط ریاست شورا موجه اعلام شده بود، تصریح کرد : به‌شخصه این‌آمادگی را داشته که پاسخ سوالات را علاوه‌بر ارائه به شورا، برای تنویر افکار عمومی در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار دهم.

وی با بیان اینکه موضوع «عدم سکونت در شهر» در جلسه طرح سوال که با حضور رسانه‌های محلی برگزار شده بود مطرح نبود، ادامه داد : در بدو حضور در این‌شهر، علاوه‌بر اعلام آمادگی شفاهی خود به اعضای شورا برای سکونت در خمام، چهارم اسفندماه نیز طی نامه‌ای مکتوب به رییس شورا بر آمادگی خود برای رعایت دستورالعمل سکونت شهردار اشاره داشته‌ام.

به گفته‌ی این‌مسوول، تمرکز خود را بر روی اجرای پروژه‌ها و تحقق وعده‌های مطروحه قرار داده و با وجود آنکه ۴ ماه است که در این‌شهر به خدمت مشغولم، اقدام به پرداخت ۸ ماه حقوق کارگران و پرسنل نموده‌ام که نیمی‌ازآن مربوط به دوره قبلی شورا و شهرداری می‌باشد.

سیمایی با تاکید بر آنکه مدیر مالی در همین‌راستا بر اساس ماده ۱۶ آیین‌نامه مالی یک منزل مسکونی را به‌نمایندگی از شهرداری گزینش نموده و پیشنویس قولنامه نوشته شده، اذعان داشت : به صراحت اعلام داشته‌ام که شهرداری با توجه به مشکلات مالی خود، منابع مالی لازم برای تامین اجاره‌بهای مسکن را در اختیار نداشته و ضروری‌است ریاست شورا منبع لازم برای تامین هزینه را مشخص کند.


موضوع : شهرداری، شورای شهر
http://khna.ir/97203

۱ دیدگاه

  • یوسفی در مورخ 1400/12/22 - 21:56 می‌نویسد :

    باسلام خدمت مردم ودست اندرکاران محترم خمام نیوز. چقدر زود جناب [!] با دوستان ائتلافی خود در انتخابات که اکثریت شورا را دراختیارداشتند، به مشکل خورده ودر مسئله سکونت شهردار در خمام(فارغ از نگاه مثبت یا منفی)با دو عضو دیگر که سابقه عضویت درشورا دارند در یک جهت قرارگرفته وهم نظر وهم رای شدند. خداوند عاقبت همه مارا ختم بخیرکند