خمام - استاندار گیلان برای راه‌اندازی و ارتقای سطح ادارات خمام ضرب‌الاجل ۳ ماهه تعیین کرد
ویژه
در جمع نمازگزاران خمامی؛

استاندار گیلان برای راه‌اندازی و ارتقای سطح ادارات خمام ضرب‌الاجل ۳ ماهه تعیین کرد

اسدالله عباسی با تاکید بر اینکه خمام باید همچون نگینی بدرخشد، پیگیری مسوولان برای ارتقاء سطح ادارات در این‌شهرستان را قابل قبول و رضایت‌بخش ندانست.

جمعه، ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ KHNA97178

استاندار گیلان ظهر امروز با حضور در خمام و شرکت در نماز جمعه این‌شهرستان، سرعت‌بخشی به امور در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم و دریافت خدمات مناسب اداری برای همه شهروندان به‌ویژه اهالی خمام را خواسته به‌حق آنان دانست، که مورد توجه مدیریت عالی استان است.
اسدالله عباسی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به این‌استان، آن‌را دارای دستاوردهای پرشماری عنوان کرده و گفت: اینکه طی ماه‌های پایانی سال، حدود یک هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف توسعه‌ای استان تخصیص یابد، بی‌نظیر است.
وی اختصاص اعتبارات برای شتاب در توسعه استان را امری مستمر از سوی دولت بیان نموده و اضافه کرد: این‌اعتبارات را به‌صورت عادلانه در سراسر استان توزیع می‌کنیم و نشانه‌های تغییر و تحول در خدمات‌رسانی را پررنگ‌تر مشاهده خواهید کرد.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به راهبرد جهاد تبیین که از سوی رهبر انقلاب بر آن تاکید شده، گفت: باید پیشرفت‌ها و اقدامات انجام‌شده به اطلاع مردم برسد و درعین‌حال، دست در دست هم برای رفع کاستی‌ها اهتمام صورت گیرد.
عباسی با تاکید بر اینکه خمام باید همچون نگینی بدرخشد، پیگیری مسوولان برای ارتقاء سطح ادارات در این‌شهرستان را قابل قبول و رضایت‌بخش ندانست؛ لذا مدت زمان ۳ ماهه برای ارتقای ادارات و نیز راه‌اندازی اداره‌هایی که وجود ندارند، به‌ویژه سازمان‌های خدمات‌رسان تعیین کرد.
وی همچنین بر لزوم تلاش در جهت توسعه‌یافتگی خمام نیز تاکید کرده و اظهار نمود: ظرفیت‌های زیادی در این‌شهرستان وجود دارد که باید همه مردم، به‌ویژه جوانان از آنها بهره‌مند شوند.


موضوع : استانداری، نماز جمعه، وعده
http://khna.ir/97178

دیدگاه شما چیست ؟!

راه‌اندازی و ارتقای سطح ادارات خمام
۶۷۹ روز گذشت