خمام - پیگیری و اقدام برای تعبیه سرعت‌گیر در برخی‌از مسیرهای حادثه‌خیز
رییس راهداری خمام خبر داد:

پیگیری و اقدام برای تعبیه سرعت‌گیر در برخی‌از مسیرهای حادثه‌خیز

رییس راهداری خمام از پیگیری و اقدام برای تعبیه سرعت‌گیر در برخی‌از مسیرهای حادثه‌خیز، پیرو مصوبات شورای ترافیک این‌شهرستان خبر داد.

چهارشنبه، ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ KHNA97142

رییس راهداری خمام از پیگیری و اقدام برای تعبیه سرعت‌گیر در برخی‌از مسیرهای حادثه‌خیز، پیرو مصوبات شورای ترافیک این‌شهرستان خبر داد.
مرتضی قاسم‌زاده در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به برخی‌از گلایه‌ها درخصوص تعبیه سرعت‌گیر در روستای اسلام‌محله، عنوان کرد : دو سرعت‌گیر اخیراً با مصوبه‌ی شورای ترافیک و با اعتبار داخلی دهیاری این‌روستا در نقاطی پر حادثه نصب شده، که تعداد زیادی مصدوم و ۲ کشته به خود دیده بود.
وی با بیان اینکه تعیین ارتفاع سرعت‌گیرها بر اساس بخشنامه اداره کل بوده، افزود: همزمان با تعبیه این‌سرعت‌گیرها، ۲ عدد تابلوی هشداردهنده به‌منظور آگاه‌سازی وسیله‌های نقلیه عبوری نصب گردید؛ که ضروری‌است رانندگان برای عبور از این‌نقطات حادثه‌خیز توجه و دقت بیشتری از خود نشان دهند.
به گفته‌ی این‌مسوول، هم‌اکنون دهیاری فشتکه پیگیر تعبیه سرعت‌گیر در ۸ نقطه مشخص‌شده در این‌محور روستایی می‌باشد.
قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه راهداری خمام این‌آمادگی را دارد تا درصورت تامین اعتبار پیگیر رفع مشکل و ایمن‌سازی محورهای حادثه‌خیز این‌شهرستان تازه‌تاسیس باشد، خاطرنشان کرد : احداث ساختمان راهداری خمام ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌شود با پیگیری‌های اداره کل راهداری و فرماندار خمام در ابتدای سال آتی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرد.


موضوع : در روستا، راهداری
http://khna.ir/97142

دیدگاه شما چیست ؟!