خمام - فضای جلسه طرح سوال از شهردار متشنج شد
ویژه
در جلسه علنی شورا ؛

فضای جلسه طرح سوال از شهردار متشنج شد

از اعضای این‌شورا انتظار می‌رود موضوعات و مشکلات شهر را در فضایی آرام و به‌دور از تنش پیگیری نموده و با سعه‌ صدر بیشتری برخورد نمایند؛ مبادا اختلافات داخلی موجب ایجاد شکاف، کندشدن امور شهری، تکرار اتفاقات نامیمون دوره قبل و در نهایت ناامیدی و بی‌اعتمادی شهروندان به این‌مجموعه گردد.

چهارشنبه، ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ KHNA96837

فضای جلسه شورای اسلامی شهر خمام با موضوع طرح سوال از شهردار به تشنج کشیده شد.
در این‌جلسه که امروز پیرو حق طبیعی و قانونی اعضا با دعوت از شهردار در دفتر این‌شورا برگزار شد، ۱۷ سوال به‌صورت مکتوب از سوی سه عضو و ۳ سوال الحاقی در طی جلسه به‌صورت شفاهی مطرح گردید.
در نهایت مقرر شد تا ابوالحسن سیمایی طی ۱۰ روز به سوالات مطرح‌شده پاسخ دهد، اما این مجموعه‌ی شورا خواهد بود که مشخص می‌کند از پاسخ‌های ارائه شده قانع شده است یا خیر.

شایان ذکر است، خرید شن بدون رعایت قوانین، تخریب میدان نماز بدون اخذ مصوبه، عدم برخورد مناسب با ارباب رجوع به دفعات، عدم شفافیت در ارائه صورت‌وضعیت‌ها و پرداخت مطالبات پیمانکاران، شورامحور نبودن شهردار، خودمحوری و یک‌جانبه‌گرایی، پایین‌آمدن میزان درآمد شهرداری، ناتوانی در عدم ایجاد درآمد پایدار، عدم پاسخگویی به‌ نامه‌های ارسالی از شورا، مشخص‌نبودن محل هزینه درآمد حاصل‌از فروش اموال غیرمنقول، عدم شفافیت در صورت‌وضعیت پل فرهنگ، تبلیغات زودهنگام انتخاباتی به‌دلیل وابستگی جناحی به یکی‌از نمایندگان و عدم پرداخت کامل فوق‌العاده و کسرکردن اضافه‌کار پرسنل از جمله سوالات مطروحه بوده است.

به گزارش خمام‌نیوز، درحالی‌که همه اعضای شورا به بیان نکته‌نظرات خود پرداخته بودند، سیمایی حین پاسخگویی به سوالات و بیان نکته‌نظرات خود با انتقاد شدید دوتن از اعضا مواجه شد، که فضای جلسه را به درگیری لفظی و اهانت به شهردار کشاند؛ این‌مساله موجب گردید تا وی قصد خود را برای ترک جلسه اعلام نماید، اگرچه از این‌تصمیم به‌دلیل بالاگرفتن تشنج منصرف شد.

در پایان با تاکید مجدد بر لزوم تحقق همه‌جانبه شفافیت در عملکرد دو مجموعه شهرداری و شورا، از اعضای شورای شهر خمام انتظار می‌رود در فضایی آرام مسائل شهری را دنبال نموده و با سعه‌ صدر بیشتری برخورد نمایند؛ تا اختلافات داخلی موجب ایجاد شکاف، کندشدن امور شهری و تکرار اتفاقات نامیمون دوره قبل و در نهایت ناامیدی و بی‌اعتمادی شهروندان به این‌مجموعه نباشد.


موضوع : سرخط، شهرداری، شورای شهر، ویدئو
ویدئو : جواد منادی
http://khna.ir/96837

۲ دیدگاه

  • رضا در مورخ 1400/12/14 - 12:34 می‌نویسد :

    شهردار آدم خوبیه
    کرم [!] دارند

  • ناشناس در مورخ 1401/12/25 - 00:03 می‌نویسد :

    باسلام گزارش اقای منادی خوب ومشروح بوده وکمال تشکر رادارم.