خمام - انبار احتکار روغن موتور در خمام لو رفت
فرمانده انتظامی خمام:

انبار احتکار روغن موتور در خمام لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان خمام، گفت: انبار احتکار بیش‌از چهارهزار لیتر روغن موتور به ارزش یکصدوشصت میلیون تومان با تلاش ماموران انتظامی شناسایی و پلمب شد.

شنبه، ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ KHNA96770

فرمانده انتظامی شهرستان خمام، گفت: انبار احتکار بیش‌از چهارهزار لیتر روغن موتور به ارزش یکصدوشصت میلیون تومان با تلاش ماموران انتظامی در این‌شهرستان شناسایی و پلمب شد.
سرهنگ شریف رحیمی با بیان اینکه ماموران انتظامی در راستای تشدید اقدامات مقابله با محتکران از احتکار روغن موتور در یک انبار مطلع شدند، افزود: پلیس طی هماهنگی قضائی به همراه بازرسان اداره تعزیرات و صمت از این مکان بازدید و بیش‌از چهارهزار لیتر روغن موتور احتکار شده کشف گردید.
وی با اشاره بر اینکه کارشناسان ارزش این‌کشفیات را یکصدوشصت میلیون تومان برآورد نموده‌اند، تصریح کرد: انبار مورد نظر پلمب و در این‌رابطه متهم ۳۳ ساله دستگیر و به همراه پرونده برای اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی در پایان فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی عنوان کرده و اذعان داشت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی‌از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.


موضوع : پلمب، کشفیات
http://khna.ir/96770

دیدگاه شما چیست ؟!