خمام - ۱۵ سال عاشقانه برای تیم ملی تلاش کردم
سارا قمی مطرح کرد :

۱۵ سال عاشقانه برای تیم ملی تلاش کردم

وی در مورد آخرین وضعیت سلامتی خود، گفت: تا به امروز به ویروس کرونا مبتلا نشده بودم، اما امیکرون هم سوغاتی هند بود که با خود آوردم. دو روز اول واقعاً حال مساعدی نداشتم، اما خوشبختانه فعلاً در قرنطینه هستم و اوضاع رو به بهبودی است.

دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ KHNA96369

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان درباره عملکرد این‌تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: از آنجایی‌که برای نخستین‌بار در این‌رویداد شرکت کرده بودیم، تیم استرس زیادی داشت. تمام بازی‌ها هم برای ما به‌عنوان بازیکن و هم برای کادر فنی دشوار بود، ولی از قبل چون می‌دانستیم در چه مسابقاتی قرار است بازی کنیم رقبا را آنالیز کرده بودیم. البته این‌را هم در نظر بگیریم که تیم ملی دو سال‌ونیم کامل تعطیل بود و حتی از رنک فیفا هم خارج شده بود؛ این درحالی‌است که همه رقبای ما در این مدت در تورنمنت‌های مختلف حضور داشتند.

سارا قمی، افزود : ما قبلاً به هند یک بر هیچ باخته بودیم، ولی با اینکه همین تیم بازی‌های دوستانه زیادی را قبل از آغاز جام ملت‌ها انجام داده بود، مقابل ما به پیروزی نرسید. بازی سختی را مقابل هند انجام دادیم، چون یک تیم بسیار سرعتی استریال اما نتیجه خوبی به دست آمد. در دو بازی دیگرمان هم شاهد بودم که واقعاً کل تیم تمام توانش را گذاشت، اما چین سابقه هشت‌دوره قهرمانی را در کارنامه دارد و اصلاً قابل قیاس با ما نیست. هر سه بازی تمام شد و نمایش بدی ارائه ندادیم، اما نتیجه آن‌طوری رقم نخورد که انتظار داشتیم.

وی در خصوص رقابت‌های پیش روی تیم ملی، گفت: بهمن‌ماه مسابقات فیفا دی را داریم، که امیدوارم تیم دوباره اردوهای آماده‌سازی خود را از سر بگیرد و در این رویداد شرکت کند. خوشبختانه بعد از پانزده سال از حضورم در فوتبال دیدم که فدراسیون نگاه خوبی به فوتبال بانوان دارد. وقتی بازی ایران و عراق را تماشا می‌کردم به چشم دیدم که همان البسه و امکانات در اختیار تیم ملی مردان، در اختیار بانوان هم قرار دارد و بنابراین مطمئن باشید با وجود عزیزی‌خادم تیم ملی بانوان به حال خود رها نخواهد شد.

این بازیکن خمامی درباره دلیل خداحافظی‌اش از تیم ملی، اینگونه توضیح داد: من قبلاً هم از تیم ملی خداحافظی کرده بودم، اما مریم ایراندوست درخواست کرد که برای انجام یک بازی خداحافظی در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌ها کنار تیم باشم، که در نهایت هم آن بازی خداحافظی برگزار نشد. بنابراین با دعوت ایراندوست مجدداً کنار تیم ملی حاضر شدم و این‌بار بعد از پایان بازی‌های تیم در جام ملت‌ها خداحافظی کردم. من پانزده سال عاشقانه برای فوتبال زحمت کشیدم و این دوری همیشه برایم سخت بوده، اما این‌را هم در نظر گرفتم که به خاطر حضور مداوم در اردوها هرگز در روزهایی که باید کنار خانواده می‌بودم، نبودم؛ بنابراین به نوعی احساس خستگی داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم این‌بار جدی از تیم ملی خداحافظی کنم. برای آینده هنوز برنامه مشخصی ندارم، ولی فعلاً در لیگ ایران شاغل هستم و بازی می‌کنم.

وی در مورد آخرین وضعیت سلامتی خود، گفت: تا به امروز به ویروس کرونا مبتلا نشده بودم، اما امیکرون هم سوغاتی هند بود که با خود آوردم. دو روز اول واقعاً حال مساعدی نداشتم، اما خوشبختانه فعلاً در قرنطینه هستم و اوضاع رو به بهبودی است.


موضوع : بانوان، فوتبال
منبع : برنا
http://khna.ir/96369

دیدگاه شما چیست ؟!