خمام - مشکل تخصیص اعتبار جاده خمام به خشکبیجار مرتفع گردید
ویژه
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

مشکل تخصیص اعتبار جاده خمام به خشکبیجار مرتفع گردید

جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه مشکل تخصیص اعتبار جاده خمام به خشکبیجار با پیگیری‌های انجام‌شده مرتفع گردیده، افزود : پروسه‌ای که از سوی مسکن‌وشهرسازی باید طی میشد، درحال حاضر از سوی سازمان برنامه‌وبودجه درحال انجام است.

شنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ KHNA96120

رییس شورای اسلامی استان گیلان با اشاره به بازدید میدانی مشترک با یکی‌از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جاده خمام به خشکبیجار، عنوان کرد : در این‌بازدید بر لزوم پیگیری جدی برای تخصیص اعتبار به این‌محور حادثه‌خیز تاکید گردید.
ایمان سهیلی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه موضوع ردیف بودجه در سال ۱۴۰۱ به‌طور جدی پیگیری خواهد شد، افزود : حل مشکلات محور خمام به خشکبیجار از جمله مطالبات به‌حق مردم است.

همچنین جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه مشکل تخصیص اعتبار جاده خمام به خشکبیجار با پیگیری‌های انجام‌شده مرتفع گردیده، افزود : پروسه‌ای که از سوی مسکن‌وشهرسازی باید طی میشد، درحال حاضر از سوی سازمان برنامه‌وبودجه درحال انجام است.
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفتگو با خمام‌نیوز، ادامه داد : اعتبار طرح مجدداً برای سال ۱۴۰۱ پایدار گردیده و امیدواریم شاهد تداوم حوادث تلخ در مسیر مذکور نباشیم.
به گفته‌ی وی، برای سال جاری نیز تلاش می‌کنیم تا ابلاغ ۵ میلیارد تومان بودجه صورت بپذیرد، که جاده خمام-خشکبیجار-لشت‌نشاء از وضعیت بد و فاجعه‌بار فعلی خارج گردد.


موضوع : نمایندگان
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/96120

دیدگاه شما چیست ؟!