خمام - تیم آریانا در مسابقات پرس‌سینه قهرمانی باشگاه‌های گیلان به مقام دوم رسید
در رده سنی بزرگسالان ؛

تیم آریانا در مسابقات پرس‌سینه قهرمانی باشگاه‌های گیلان به مقام دوم رسید

مسابقات پرس‌سینه قهرمانی باشگاه‌های استان گیلان روز جمعه در مجموعه ورزشی پندار بخش چوکام برگزار شد.

شنبه، ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ KHNA95951

مسابقات پرس‌سینه قهرمانی باشگاه‌های استان گیلان روز جمعه در مجموعه ورزشی پندار بخش چوکام برگزار شد.
در این‌رقابت‌ها که با حضور ۱۱۸ شرکت‌کننده در قالب ۲۴ تیم پیگیری شد، در رده‌سنی نوجوانان عقاب گیلان با ۴۰ امتیاز اول شد و پوریای ولی رودسر و بابک خشکبیجار به‌ترتیب با ۴۰ و ۲۴ امتیاز دوم و سوم شدند.
در رده سنی جوانان پوریای ولی رودسر با ۴۳ امتیاز به مقام اول دست یافت و تیم‌های جزیره صومعه‌سرا با ۳۷ امتیاز و اوج پره‌سر با ۲۹ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
در رده سنی بزرگسالان رئوف رشت با ۴۱ امتیاز به مقام اول رسید، آریانای خمام با ۳۴ امتیاز نایب‌قهرمان شد و مقام سوم را آکوی رشت با ۲۳ امتیاز کسب نمود.
همچنین در رده پیشکسوتان تیم‌های پوریای سنگر با ۴۹ امتیاز، رادمان رشت با ۳۶ امتیاز و عقاب گیلان با ۳۳ امتیاز به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

به گزارش خمام‌نیوز، مجتبی توحیدی در وزن ۶۶,۵ کیلوگرم جوانان، قربان برنجی در وزن ۸۲,۵ کیلوگرم پیشکسوتان، احمد کاظمی در وزن ۹۳ کیلوگرم پیشکسوتان و بابک مهرپور در وزن ۱۰۵+ کیلوگرم بزرگسالان به مدال طلا دست یافتند، مجتبی توحیدی در وزن ۶۶,۵ کیلوگرم جوانان به مقام دوم رسید و سیدرضا احمدی در وزن ۷۴ کیلوگرم نوجوانان مقام سوم را از آن خود کرد.
گفتنی‌است، سیدعباس کاظمی، احمد کاظمی، فریبرز جنید، قربان برنجی و شاهین افسرده از جمله داوران حاضر در این‌مسابقات بوده‌اند.


موضوع : اجتماعی
گزارش : حبیب صابری
http://khna.ir/95951

دیدگاه شما چیست ؟!