خمام - ۲ باب مغازه طعمه حریق شد
در محدوده تازه‌آباد خواچکین؛

۲ باب مغازه طعمه حریق شد

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام از وقوع آتش‌سوزی در ۲ باب مغازه خبر داد.

چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹ KHNA95226

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام از وقوع آتش‌سوزی در ۲ باب مغازه خبر داد.
محمود تقی‌نژاد ساعاتی‌قبل در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به وقوع حریق در محدوده روستای تازه‌آباد خواچکین، عنوان کرد : یک‌باب مغازه صنایع فلزی و یک‌باب مغازه نقاشی خودرو دچار آتش‌سوزی شد.
وی با بیان اینکه آتش‌سوزی از داخل مغازه‌ای که خودروی پژو ۲۰۶ در آن قرار داشت آغاز گردید، ادامه داد : میزان خسارات فارغ‌از هزینه خودرو بیش‌از ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.
این‌مسوول از حضور ۸ نفر از پرسنل واحد آتش‌نشانی به همراه ۴ خودرو خبر داده و افزود : علت حادثه در دست بررسی می‌باشد.

تقی‌نژاد همچنین به پارگی یا سوراخ‌شدن شیلنگ آتش‌نشانی در حین اطفای حریق اشاره کرده و یادآور شد : متاسفانه در حوادث مختلف شاهد آن هستیم که افراد بومی با هدف کمک‌کردن شیلنگ را از دست آتش‌نشانان گرفته و به این‌سو و آن‌سو می‌برند، که به سوراخ‌شدن شیلنگ منجر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه هر خودرو ۶ حلقه شیلنگ ذخیره به‌همراه دارد، تصریح کرد : اگر بخواهیم در هنگام اطفای آتش اقدام به تعویض شیلنگ نماییم، ممکن‌است زمان را از دست داده و خسارت بیشتری تحمیل گردد.
وی اصابت شیشه، فلز، سنگ یا جسم سخت را از دیگر عوامل احتمالی پارگی شیلنگ قملداد نموده و خاطرنشان ساخت : هر روز وضعیت شیلنگ‌های موجود در خودروهای آتش‌نشانی بررسی شده و از شیلنگ پاره تحت هیچ‌شرایطی برای حضور در عملیات استفاده نمی‌شود.


موضوع : آتش نشانی، حریق، ویدئو
http://khna.ir/95226

دیدگاه شما چیست ؟!