خمام - بر فعالیت‌های منطقه آزاد در حوزه سرزمینی شهرستان خمام نظارت شود
امام جمعه خطاب به فرماندار :

بر فعالیت‌های منطقه آزاد در حوزه سرزمینی شهرستان خمام نظارت شود

امام جمعه خمام، گفت : مطالبه و انتظار عمومی از فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت در این‌شهرستان این‌است که نسبت به افتتاح پروژه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی که در حوزه سرزمینی خمام انجام می‌شود به وظیفه نظارتی خود عمل نموده و اشراف کافی داشته باشد.

جمعه، ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ KHNA94636

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده امروز در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با بیان اینکه متاسفانه بحث تعیین حوزه سرزمینی منطقه آزاد انزلی در شهرستان خمام در روزهای گذشته نگرانی‌هایی‌را برای مردم این‌شهرستان ایجاد کرده، گفت : هنوز مسوولان شهرستان به‌صورت رسمی اظهارنظری در این‌خصوص نداشته‌اند.

امام جمعه خمام، افزود : مطالبه و انتظار عمومی از فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت در این‌شهرستان این‌است که نسبت به افتتاح پروژه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی که در حوزه سرزمینی خمام انجام می‌شود به وظیفه نظارتی خود عمل نموده و اشراف کافی داشته باشد.

وی با تاکید بر آمادگی برای دریافت توضیحات از سوی مسوولان منطقه آزاد پیرامون اتفاقات اخیر، خاطرنشان کرد : تصمیمات مرتبط با حوزه سرزمینی شهرستان خمام را با جزییات پیگیری می‌کنم.

به گزارش خمام‌نیوز، درحالی‌که هنوز وضعیت لایحه الحاق مجدد ۲۳ روستا به منطقه آزاد انزلی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اخیرا کلنگ احداث شهرک صنعتی شماره ۳ این‌منطقه بدون حضور مسوولان شهرستان خمام در روستای گورابجیر صحرا بر زمین نشسته است.


موضوع : منطقه آزاد انزلی، نماز جمعه
http://khna.ir/94636

دیدگاه شما چیست ؟!