خمام - انهدام یک شرکت هرمی در خمام / ۱۶ نفر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی گیلان خبر داد :

انهدام یک شرکت هرمی در خمام / ۱۶ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۶ عضو آن در خمام خبر داد.

یکشنبه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ KHNA92639

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۶ عضو آن در خمام خبر داد.
سردار عزیزالله ملکی از دریافت خبر فعالیت شرکت هرمی در شهرستان خمام و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داده و گفت : کارآگاهان آگاهی محل فعالیت اعضای این‌باند را پس‌از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشرافیت اطلاعاتی در شهر خمام شناسایی نمودند.
وی با تاکید بر اینکه ماموران آگاهی با هماهنگی قضایی به محل موردنظر اعزام شده و ۱۶ نفر از اعضای این‌شرکت هرمی را دستگیر کردند، بیان داشت : ۷۰ جلد کتاب، جزوه آموزشی و پوستر‌های تبلیغاتی مربوط به شرکت‌های هرمی در بازرسی‌‌از محل فعالیت متهمان کشف و ضبط شد.
این‌مقام ارشد انتظامی به معرفی متهمان به مرجع قضایی پس‌از تشکیل پرونده اشاره کرده و افزود : متهمان غیربومی برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جذب اعضای جدید درحال فعالیت بوده‌اند.
ملکی با تاکید بر اینکه مردم نباید فریب تبلیغات و پیشنهادات وسوسه‌‌انگیز سرگروه‌های شرکت‌های هرمی را بخورند، چرا که این‌افراد با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آنان اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، خاطرنشان کرد : اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد؛ که حل این‌معضل هوشیاری بیشتر شهروندان را می‌طلبد.


موضوع : دستگیری، نیروی انتظامی
منبع : پلیس
http://khna.ir/92639

دیدگاه شما چیست ؟!