خمام - امام جمعه: آنچه اتفاق می‌افتد حاصل بی‌تدبیری‌های گذشته است
در واکنش به قطعی‌های برق مطرح شد ؛

امام جمعه: آنچه اتفاق می‌افتد حاصل بی‌تدبیری‌های گذشته است

به گفته‌ی وی، متاسفانه آنچه اتفاق می‌افتد حاصل بی‌تدبیری‌های گذشته است، که تدبیر در عقب‌افتادگی‌های آب و برق یکی‌از تکالیف دولت جدید می‌باشد.

جمعه، ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ KHNA91713

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با اشاره به اظهارات مسوولان مبنی‌بر احتمال تداوم قطعی‌های برق طی دو هفته الی یکماه آتی، عنوان کرد : مردم قضاوت خواهند کرد که گره‌زدن کشور به نتیجه برجام، مذاکرات و نپیوستن به FATF علت قطعی‌های مکرر است یا بی‌عرضگی برخی‌از مدیران در مدیریت سرمایه‌های موجود کشور، فرسودگی اراده و رخوت تیم اقتصادی و اجرایی دولت!
امام جمعه خمام با تاکید بر اینکه پرسنل اداره برق خمام شبانه‌روز درحال تلاش هستند، تصریح کرد : شهادت می‌دهم که در خدمت‌رسانی کوتاهی از ناحیه پرسنل این‌اداره صورت‌نپذیرفته و این‌عزیزان و خانواده‌های آنان نیز همانند سایر مردم از این بی‌تدبیری نگران و ناراحت‌اند.
به گفته‌ی وی، متاسفانه آنچه اتفاق می‌افتد حاصل بی‌تدبیری‌های گذشته است، که تدبیر در عقب‌افتادگی‌های آب و برق یکی‌از تکالیف دولت جدید می‌باشد.
اسدالله‌زاده همچنین با اشاره به اعتراضات صورت‌گرفته در روزهای اخیر پیرامون قطعی برق، خطاب به دستگاه‌های امنیتی و فرمانداری اذعان داشت : اگر اعتراضی صورت‌گرفته به‌جهت ناراحتی‌از خسارت‌هایی‌است که مردم در این‌روزها متحمل شده‌اند، وگرنه این‌مردم همان‌مردمی هستند که نسبت به اسلام، انقلاب و نظام وفادار بوده و اگر نیاز باشد از جان، مال و اعتبارشان برای نظام هزینه خواهند کرد؛ که این‌مهم را نیز در حضور پرشور خود در انتخابات، راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های انقلابی نشان داده‌اند.


موضوع : اداره‌ی برق، نماز جمعه
http://khna.ir/91713

دیدگاه شما چیست ؟!