وضعیت فضاهای آموزشی تخریبی، پروژههای نیمهکاره و درحال تکمیل آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تقدیر از کمک خیرین و پیگیریهای صورتگرفته برای دسترسی دانشآموزان منطقه به شبکه شاد، افزود : در همینراستا ۳۰ عدد تبلت در هفته آتی برای توزیع بین دانشآموزان بیبضاعت در اختیار آموزش و پرورش خمام قرار خواهد گرفت.
فاطمه میرزانژاد روز گذشته در جریان حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در خمام، عنوان کرد : آموزش در دوران کرونا از طریق فضای مجازی و شبکه شاد صورت پذیرفته و معلمان در ایندوران تلاشهای زیادی را در امر آموزش دانشآموزان داشتهاند.
رییس اداره آموزش و پرورش خمام با بیان اینکه بیشاز یکصد عدد تبلت و تلفنهمراه هوشمند بهمنظور تحصیل غیرحضوری از طریق شبکه شاد با کمک خیرین به دانشآموزان کمبضاعت اهدا شده، افزود : فضاهای آموزشی تخریبی، پروژههای نیمهکاره و درحال تکمیل آموزش و پرورش، نبود سرانهی جاری و آموزشی، کمبود تجهیزات آموزشی و … از مهمترین دغدغههای فعلی آموزش و پرورش اینشهرستان بهشمار میروند.
قاسم احمدیلاشکی در بخش دیگری از جلسه با اشاره به بازدید میدانی از دبیرستان دخترانه دهخدا، پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران و مدرسه انقلاب اسلامی زیرده، عنوان کرد : اینکه نزدیک به یکدهه احداث پروژهای همچون مدرسه پاسداران نیمهکاره بماند مطلوب نبوده و باید ضمن پیگیریهای لازم برای تامین اعتبار، از یک پیمانکار قابل و مناسب برای تکمیل آن بهره گرفتهشود.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تقدیر از کمک خیرین و پیگیریهای صورتگرفته برای دسترسی دانشآموزان منطقه به شبکه شاد، افزود : در همینراستا ۳۰ عدد تبلت در هفته آتی برای توزیع بین دانشآموزان بیبضاعت در اختیار آموزش و پرورش خمام قرار خواهد گرفت.
وی با تاکید بر اینکه بحث تامین تجهیزات و امکانات را دنبال نموده و هماهنگیهای لازم برای تجهیز میز و نیمکت مدارس صورت میگیرد، ادامه داد : در بحث سرانه بهداشتی و ارسال وسایل ورزشی نیز کمکهای لازم انجام خواهد شد.
به گزارش خمامنیوز، جبار کوچکینژاد «نماینده مردم رشت و خمام در مجلس»، عبدالوحید احمدی «فرماندار شهرستان خمام»، محمد رحمتی «مدیرکل آموزش و پرورش گیلان» و ساسان شیخی «رییس خانه مطبوعات کشور» از جمله حاضرین در جلسه مذکور بودهاند.
دیدگاه شما چیست ؟!