خمام - آبرسانی به ۸ روستا تا پایان تیرماه / احداث مخزن زمینی ۳ هزار متر مکعبی در دستور کار قرار دارد
مدیرعامل آبفای گیلان :

آبرسانی به ۸ روستا تا پایان تیرماه / احداث مخزن زمینی ۳ هزار متر مکعبی در دستور کار قرار دارد

سیدمحسن حسینی، گفت : با بهره‌برداری از مدول تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان در سال گذشته ظرفیت مناسبی برای تامین آب شرب شهرهای برخوردار و همچنین روستاهایی‌که در جوار خط انتقال تصفیه‌خانه قرار دارند ایجاد گردیده و تا پایان تیرماه امسال به ۸ روستا آبرسانی می‌شود.

چهارشنبه، ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ KHNA91559

مدیرعامل آبفای گیلان امروز در جلسه هم‌اندیشی بررسی وضعیت آب آشامیدنی شهرستان خمام در فرمانداری با اشاره به یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، عنوان کرد : با بهره‌برداری از مدول تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان در سال گذشته ظرفیت مناسبی برای تامین آب شرب شهرهای برخوردار و همچنین روستاهایی‌که در جوار خط انتقال تصفیه‌خانه قرار دارند ایجاد گردیده و تا پایان تیرماه امسال به ۸ روستا آبرسانی می‌شود.
سیدمحسن حسینی با بیان اینکه آب ۱۲ روستا در سایت بیج از محل تصفیه‌خانه بزرگ گیلان تامین می‌شود، که ۵ روستا در حوزه شهرستان خمام قرار دارد، افزود : احداث مخزن زمینی ۳ هزار متر مکعبی با توجه به تراکم جمعیت این‌شهرستان در دستور کار می‌باشد.
وی با تاکید بر اینکه مراحل خرید زمین جهت احداث تاسیسات لات کته‌سر برای بهبود فشار آب در شبکه توزیع روستایی درحال انجام می‌باشد، تصریح کرد : عملیات اجرایی این‌تاسیسات در صورت تحویل زمین آغاز می‌شود.
به گفته‌ی حسینی، افزایش دیماند تاسیسات آبرسانی شهری، نصب شیرهای تخلیه و شستشوی مستمر شبکه‌های آبرسانی به منظور تامین پایدار آب سالم و بهداشتی پس‌از تبدیل‌شدن خمام به شهرستان در دستور کار امور آب و فاضلاب این‌شهرستان قرار گرفته و اقدامات لازم جهت تامین نیروی انسانی و تجهیزات موردنیاز درحال انجام است.

فرماندار شهرستان خمام همچنین در این‌جلسه تامین آب آشامیدنی سالم برای مردم در شهر و روستاها را از ضروریات برشمرده و افزود : تعدادی از روستاها طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده به لحاظ کمیت و کیفیت آب شرب با مشکل مواجه هستند.
عبدالوحید احمدی با تاکید بر اینکه منابع تامین آب، کیفیت و افت فشار آب در سطح شهر و بعضی‌از روستاها یکی‌از دلایل ضعف آب آشامیدنی شهرستان خمام می‌باشد، یادآور شد : استفاده از تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای اصلاح شبکه آبرسانی و برون‌رفت از این‌مشکل مدنظر بوده و امیدواریم با تامین منابع مالی بتوانیم مشکل آب آشامیدنی شهرستان خمام، به ویژه روستاها را مرتفع نماییم.


موضوع : اداره‌ی آب و فاضلاب، وعده
برگرفته از : روابط عمومی فرمانداری
http://khna.ir/91559

۲ دیدگاه

  • مونا در مورخ 1401/03/03 - 11:13 می‌نویسد :

    سال ۱۴۰۰فقط لوله کشی کردن و نیمه کاره ول کردن اگه قراره کاری برای مردمی ک منَقه گردشگری ایران محسوب میشه کاری بکنن لطفا تا انتها انجام بدن پروژه رو نیمه کار رها کردن با هیچ کاری نکردن فرقی نمیکنه

  • مونا در مورخ 1401/03/03 - 11:14 می‌نویسد :

    اصلا انجام ندادن نمیمه کاره مثل همیشه


آبرسانی به ۸ روستا
۹۸۱ روز گذشت