خمام - اکباتان در مصاف با سردارجنگل به تساوی رسید
در گام نخست ؛

اکباتان در مصاف با سردارجنگل به تساوی رسید

تیم اکباتان خمام عصر امروز در هفته اول از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول استان گیلان در زمین ورزشی علی بحری خمام میزبان تیم سردارجنگل شاندرمن بود، که این‌دیدار با تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافت.

دوشنبه، ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ KHNA91502

تیم اکباتان خمام عصر امروز در هفته اول از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول استان گیلان در زمین ورزشی علی بحری خمام میزبان تیم سردارجنگل شاندرمن بود، که این‌دیدار با تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافت.

به گزارش خمام‌نیوز، حملات دو تیم در نیمه اول بی‌ثمر بوده و بدون گل به رختنکن بازگشتند، اما دو تیم در نیمه دوم بازی نسبتاً درگیرانه‌ای از خود نشان داده و یکی‌از اعضای کادر فنی تیم سردارجنگل به‌علت اعتراض به داور در دقیقه ۶۳ با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.
در ادامه میلاد طاهری «یار تعویضی تیم اکباتان» موفق شد در دقیقه ۸۹ با یک ضربه سر زیبا دروازه حریف را باز کند، اما این گل تنها ۸ دقیقه دوام داشت تا اینکه سردارجنگل شاندرمن در دقیقه ۹۷ از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد؛ البته زننده گل بلافاصله به‌علت تحریک تماشاچیان با کارت زرد دوم مواجه گردیده و از زمین مسابقه اخراج شد.

سرمربی تیم اکباتان با بیان اینکه تیم رده بزرگسال خمام پس‌از حدود سی‌سال تشکیل شده، عنوان کرد : اکباتان تمرینات آماده‌سازی خود را از حدود ۲ ماه قبل آغاز نموده و برای حضور در زیرگروه جام گیل اعلام آمادگی کرده بود.
رسول میرطرقی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه در این‌مدت حدود ۴۰ جلسه تمرینی به‌منظور آماده‌سازی بازیکنان برگزار شده، تصریح کرد : در نیمه اول بازی متعادلی را پشت‌سر گذاشته،‌ اما در نیمه دوم توانستیم خودمان را مقابل حریف دیکته نموده و به گل دست یابیم.
وی با بیان اینکه تا دقایق پایانی برتری با اکباتان خمام بوده، اما بعد از زدن گل برتری بازی را رها نمودیم، یادآور شد : متاسفانه داور بازی روی یک صحنه مشکوک اعلام پنالتی نمود، که منجر به گل مساوی از سوی تیم حریف شد.
میرطرفی با اشاره بر اینکه اشتباهات داوری جزئی از بازی می‌باشد، خاطرنشان کرد : بازی اول استرس‌های خاص خود را داشته و قطعاً در بازی‌های آتی نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری
http://khna.ir/91502

دیدگاه شما چیست ؟!