خمام - پیشی‌گرفتن تعداد پرونده‌های مختومه در مقایسه با وارده
رییس حوزه قضایی خمام خبر داد :

پیشی‌گرفتن تعداد پرونده‌های مختومه در مقایسه با وارده

مهرداد یزدانی، تصریح کرد : علی‌رغم ورود ۱۰,۷۹۹ فقره پرونده جدید در سال گذشته، بنابر آمار ۱۱,۰۲۶ فقره پرونده در حوزه قضایی خمام در مدت مذکور مختومه گردیده، که نشان از تلاش‌ها و زحمات قضات و کارکنان این‌حوزه دارد.

دوشنبه، ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ KHNA91468

رییس حوزه قضایی خمام با بیان اینکه ایام سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب، به دلیل نقش این‌شهید مظلوم در ساماندهی و تشکیل نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده، عنوان کرد : علاوه بر وظایف قوه قضاییه مطابق قانون اساسی، سرعت بخشیدن به‌زمان رسیدگی به پرونده‌ها با رعایت عدل، انصاف و عدالت در دستور کار حوزه قضایی خمام قرار دارد.
مهرداد یزدانی صبح امروز در جریان دیدار مسوولان محلی با کارکنان حوزه قضایی، تصریح کرد : علی‌رغم ورود ۱۰,۷۹۹ فقره پرونده جدید در سال گذشته، بنابر آمار ۱۱,۰۲۶ فقره پرونده در حوزه قضایی خمام در مدت مذکور مختومه گردیده، که نشان از تلاش‌ها و زحمات قضات و کارکنان این‌حوزه دارد.
وی با تاکید بر لزوم پیشگیری‌از وقوع جرم، برخورد با تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی را حائز اهمیت برشمرده و افزود : درخصوص ساخت و سازهای مجاز یا اقشار نیازمند به مسکن باید حمایت‌های لازم صورت بپذیرد، اما نباید زمین‌های کشاورزی به دست افراد سودجو بیفتد؛ لذا همکاران ما عهد بسته‌اند که دراین‌خصوص حساسیت خاصی داشته و هرکجا که نیاز به دستور قضایی باشد پای کار خواهند بود.

به گزارش خمام‌نیوز، حوزه قضایی خمام با ۲ شعبه به‌منظور پیگیری پرونده‌های حقوقی و جزایی و ۲ شعبه‌ی دیگر به‌جهت رسیدگی به پرونده‌های کیفری به فعالیت مشغول بوده؛ همچنین ۲ شعبه شورای حل اختلاف شهری و ۴ شعبه حل اختلاف روستایی در شهرستان خمام دایر است.


موضوع : دادگستری، گزارش تصویری
http://khna.ir/91468

۱ دیدگاه

  • مهدي در مورخ 1400/04/07 - 14:43 می‌نویسد :

    سلام
    باز مدیر جلسه رئیس شعبه ۲ حقوقی بود. چرا اینقد به [!]