خمام - به محور خمام به خشکبیجار رسیدگی شود / شوراها مراقب رفتار مالی و اخلاقی خود باشند
امام جمعه خمام مطرح کرد :

به محور خمام به خشکبیجار رسیدگی شود / شوراها مراقب رفتار مالی و اخلاقی خود باشند

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام خطاب به شوراهای اسلامی شهر و روستا، علی‌الخصوص شورای منتخب شهر ابراز کرد : اینکه مردم به سراغ شما آمده و دیگران را انتخاب نکرده‌اند، معنادار بوده و باید در خلوت خود به آن اندیشه کنید. امام جمعه خمام با تاکید بر …

جمعه، ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ KHNA91429

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام خطاب به شوراهای اسلامی شهر و روستا، علی‌الخصوص شورای منتخب شهر ابراز کرد : اینکه مردم به سراغ شما آمده و دیگران را انتخاب نکرده‌اند، معنادار بوده و باید در خلوت خود به آن اندیشه کنید.

امام جمعه خمام با تاکید بر اینکه شوراهای شهر و روستا پل ارتباط بدنه مردم با حاکمیت و نظام هستند، تصریح کرد : به شوراها توصیه می‌کنم مراقب رفتارهای مالی و اخلاقی خود در چندسال مسوولیتشان باشند.

وی همچنین با تقدیر از مطالبه‌گری و تذکر اخیر یکی‌از نمایندگان مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس به وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان برنامه و بودجه، افزود : صرف تذکر برای حل مشکل محور خمام به خشکبیجار کافی نبوده و می‌بایست اقدام عملیاتی صورت بپذیرد.

به گفته‌ی اسدالله‌زاده، بسیاری‌از خانواده‌ها در این‌جاده داغدار عزیزانشان بوده و در این‌سالها فقط وعده شنیده‌اند، اما انتظار می‌رود نمایندگان تا به نتیجه نشستن این‌مطالبه کوتاه نیامده و از وزارتخانه پیگیر انجام پروژه، نه یک وعده جدید شوند.

به گزارش خمام‌نیوز، ۴ نفر طی کمتر از ۲ هفته اخیر در جریان حوادث جاده‌ای محور خمام به خشکبیجار، موسوم به جاده مرگ جان‌باخته‌اند.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/91429

دیدگاه شما چیست ؟!