خمام - شهرداری خمام به لیگ یک گیلان سقوط کرد
با شکست مقابل کشاورز املش ؛

شهرداری خمام به لیگ یک گیلان سقوط کرد

تیم فوتبال شهرداری خمام عصر امروز در هفته پایانی از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان گیلان به مصاف تیم کشاورز املش رفت، که این‌دیدار در زمین ورزشی علی بحری با نتیجه ۱ بر ۰ به سود نماینده املش خاتمه یافت. اگرچه دو تیم نیمه اول را با حملات بی‌ثمر خود به پایان رسانده و با تساوی …

شنبه، ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ KHNA91089

تیم فوتبال شهرداری خمام عصر امروز در هفته پایانی از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان گیلان به مصاف تیم کشاورز املش رفت، که این‌دیدار در زمین ورزشی علی بحری با نتیجه ۱ بر ۰ به سود نماینده املش خاتمه یافت.

اگرچه دو تیم نیمه اول را با حملات بی‌ثمر خود به پایان رسانده و با تساوی بدون گل به رختکن بازگشتند، اما در نیمه دوم املشی‌ها با حملات خود سعی در بازکردن دروازه شهرداری خمام داشتند، که تک‌گل بازی سرانجام در دقیقه ۹۰ به سود کشاورز املش به‌ثمر رسید.

از سوی دیگر، علی‌رغم اخراج یکی‌از بازیکنان تیم کشاورز در دقیقه ۹۴، حمید نیک‌نژاد و امیر رستگار به‌ترتیب در دقایق ۸۳ و ۹۲ به‌علت اعتراض به داور از زمین مسابقه اخراج شدند.

به گزارش خمام‌نیوز، شاگردان شهرام جعفری با ۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر نوجوانان گیلان قرار گرفته و به لیگ دسته اول نوجوانان گیلان سقوط کرده است.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/91089

دیدگاه شما چیست ؟!