خمام - نباید از ظرفیت خمام در گردشگری و جذب سرمایه‌گذار غافل شد
ایمان سهیلی مطرح کرد :

نباید از ظرفیت خمام در گردشگری و جذب سرمایه‌گذار غافل شد

یکی‌از شهروندان خمامی در یادداشت خود با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت گردشگری به‌منظور ایجاد رونق اقتصادی در منطقه، عنوان کرد : نباید از ظرفیت خمام در بحث گردشگری و پتانسیل بالای آن در جذب سرمایه‌گذار غافل شد.

یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ KHNA90937

یکی‌از شهروندان خمامی در یادداشت خود با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت گردشگری به‌منظور ایجاد رونق اقتصادی در منطقه، عنوان کرد : نباید از ظرفیت خمام در بحث گردشگری و پتانسیل بالای آن در جذب سرمایه‌گذار غافل شد.
ایمان سهیلی به برندسازی‌های اداره میراث فرهنگی شهرستان رشت مانند ظرفیت ملی حصیر در فشتکه به‌عنوان ‌یک سوغات و صنعت دارای اهمیت که به موضوع صنایع‌دستی و گردشگری گره خورده اشاره نموده و افزود : از دیگر ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خمام می‌توان به روستاهای هدف گردشگری همانند جیرسر باقرخاله و دهنه‌سر شیجان اشاره کرد.
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت، افزود : مهم‌تر از همه این‌است که خمام در مسیر دسترسی گردشگران و توریست‌های داخلی و خارجی به مقصد منطقه آزاد انزلی قرار گرفته، که این‌امر یک فرصت طلایی برای مدیران شهری به‌شمار می‌رود.
به گفته‌ی وی، به‌عنوان فردی که در این‌امر متخصص بوده و با اقشار مختلف در دو مقوله گردشگری و سرمایه‌گذاری در ارتباط هستم، بر ضرورت فراهم‌نمودن زیرساخت‌های گردشگری تاکید داشته، که این‌زیرساخت‌ها در وهله اول تخصص و در وهله دوم همدلی و همراهی مدیران دلسوز شهری‌را می‌طلبد.
سهیلی با بیان اینکه پیش‌بینی یک فضای تفریحی، گردشگری و اقامتی بزرگ در خمام می‌تواند به زمینه ایجاد اشتغال جوانان تحصیل‌کرده و نخبگان شهر کمک نموده و به توسعه اقتصادی در سطح خرد و کلان انجامد، اذعان داشت : این‌مساله به‌غیر از توسعه عمرانی، معرفی آداب و سنن و موضوعات محلی را در بر می‌گیرد.
به گفته‌ی این‌‎شهروند، وقتی خمام را به‌عنوان یک شهر لوکس و در مسیر توسعه معرفی می‌نماییم، تمامی نگاه‌ها به‌دلیل شکل‌گیری شهرستان نوپای خمام به سمت شهر بوده و باید از ظرفیت‌هایی همچون گردشگری، اقامتی، رودخانه‌ها و حتی کشاورزی بسیار قوی خمام برای جذب گردشگران بهره جست.


موضوع : یادداشت
http://khna.ir/90937

دیدگاه شما چیست ؟!

رپرتاژ به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش یا خبر ارائه شود. آنچه مخاطبان رسانه‌ای می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول، خدمات یا اشخاص در ذهن آنها است.
بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.