خمام - جایگاه رفیع کار و کارگر ارج نهاده شود
یادداشت شهروند /

جایگاه رفیع کار و کارگر ارج نهاده شود

عنصر «کار و کارگر» حلقه بی‌بدیل و بسیار مهم تأمین نیازهای حیاتی فرد و جامعه هستند.

شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۰۲ KHNA90301

یکی‌از شهروندان خمامی در یادداشت خود ضمن تبریک روز جهانی کارگر به کارگران این‌شهرستان، عنوان کرد : این‌روز فرصتی برای ارج‌گذاری به جایگاه رفیع کار و کارگران و توجه به مشکلات مستمر جامعه ارزشمند و فداکار کارگری است.
فاطمه رهبری کار را جوهر و سرمایه زوال‌ناپذیر انسان‌ها و مایه رفاه، پیشرفت و قوام جامعه دانسته و نوشت : بهره‌کشی از دیگران و عدم پرداخت ارزش کار همواره به‌عنوان یکی‌از معضلات جوامع و تلاش برای برقراری عدالت، تامین حقوق کارگران و دغدغه صالحان، متفکران و صدالبته خود جامعه کارگری بوده است.
وی با بیان اینکه در مناسبت روز کارگر معمول است که صاحبان قلم و رسانه‌ها به سجایای قشر کارگر بپردازند که البته بجا است، افزود : با آگاهی‌از اینکه گفتن و نوشتن چقدر در بالا بردن و ارتقاء بخشیدن به رتبه‌ی کارگر دارای ارزش و اهمیت است، تعریف اصلی و محوری برای نیروی کار در یک جامعه این‌است که کارگر با جان خود، با مغز خود، حرکت پیشرفت کشور و آسایش مردم را تأمین می‌کند.
رهبری با اشاره بر اینکه عوامل دیگری همانند نیروی سرمایه، نیروی مدیریت و … در این‌عرصه مؤثر بوده و در جای خود باید قدر آنها هم دانسته شود، گفت : اما کارگر این‌کار را با جسم و جان خود انجام می‌دهد، که یک ارزش مضاعف است.
این‌شهروند با تاکید بر اینکه مساله تعویق‌ها، اخراج‌ها، معیشت و مواردی ازاین‌دست در سطح کشور و در میان جامعه کارگری وجود داشته و باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد، خاطرنشان ساخت : عنصر «کار و کارگر» حلقه بی‌بدیل و بسیار مهم تأمین نیازهای حیاتی فرد و جامعه هستند.


موضوع : یادداشت
http://khna.ir/90301

دیدگاه شما چیست ؟!

رپرتاژ به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش یا خبر ارائه شود. آنچه مخاطبان رسانه‌ای می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول، خدمات یا اشخاص در ذهن آنها است.
بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.