خمام - نباید اختلاف نظر در شورا مانع ارائه خدمات مناسب به شهروندان گردد
یادداشت شهروند /

نباید اختلاف نظر در شورا مانع ارائه خدمات مناسب به شهروندان گردد

شوراها با ایجاد یکپارچگی در اجرای طرح‌ها، از موازی‌کاری و هدررفت بیت‌المال جلوگیری کنند.

پنج شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ KHNA90273

یکی‌از شهروندان خمامی در یادداشت خود ضمن تبریک نهم اردیبهشت به‌عنوان روز ملی شوراها، شورا را یک نهاد مترقی و وحدت‌بخش در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد.
الیاس هاشمی با بیان اینکه از نظر قرآن و آیین اسلامی خرد جمعی بر خرد فردی برتری دارد، افزود : شوراها با توجه به اصل هفتم قانون اساسی کشور عزیزمان از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور تلقی شده‌اند.
وی با اشاره بر لزوم لحاظ‌نمودن نظرات عامه مردم در تصمیم‌گیری‌ها از سوی شورا، تصریح کرد : اعضای شورا که از طرف مردم انتخاب می‌شوند درصورتی موفق ظاهر خواهند شد که آزادانه و دلسوزانه برای رفع مشکلات مردم تلاش نموده، نسبت به وظایفشان احساس مسوولیت کرده و در حیطه قانون عمل نمایند.
وی بدهی‌ها و عدم وجود درآمد پایدار را از چالش‌های مقابل شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها در پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای پرسنل و کارگران زحمتکش شهرداری دانسته و افزود : ارائه خدمات شهری متناسب و متوازن در همه مناطق شهری، اجرای طرح‌های عمرانی و عام‌المنفعه با مطالعه دقیق و آینده‌نگری از جمله مواردی‌است که اعضای شورا باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
هاشمی با تاکید بر لزوم وجود همبستگی بین اعضای شورا و پرهیز از ایجاد حواشی در این‌نهاد مردمی، یادآور شد : اعضا ضمن آنکه نباید اجازه بدهند اختلاف نظر و افکار مانع ارائه خدمات مناسب به شهروندان گردد؛ بکوشند در تعامل با نهادهای اجرایی و نظارتی گام برداشته و در تصمیم‌گیری‌ها به برنامه‌های جامع توسعه و اسناد بالادستی توجه داشته باشند، تا با ایجاد یکپارچگی در اجرای طرح‌ها، از موازی‌کاری و هدررفت بیت‌المال جلوگیری گردد.


موضوع : یادداشت
http://khna.ir/90273

دیدگاه شما چیست ؟!

رپرتاژ به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش یا خبر ارائه شود. آنچه مخاطبان رسانه‌ای می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول، خدمات یا اشخاص در ذهن آنها است.
بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.