خمام - رفع معضل کارتن‌خوابی و پل‌خوابی نیازمند حمایت مسوولان و خیرین است
گزارش /

رفع معضل کارتن‌خوابی و پل‌خوابی نیازمند حمایت مسوولان و خیرین است

رها نمودن در جامعه و طردکردن افرادی‌که به‌نوعی دچار اختلالات اجتماعی هستند صحیح نبوده و اگر فکر چاره‌ای برای ناهنجاری‌های اینچنینی اندیشیده نشود نه تنها از شمار آنان کاسته نشده، بلکه به تعدادشان افزوده خواهد شد.

پنج شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲ KHNA90246

افراد بی‌خانمان یا دارای اعتیاد به مواد مخدر مختلفی در برخی‌از نقاط شهر به چشم می‌خورند که به خرابه‌ها یا مناطق خلوت پناه برده و استراحت می‌کنند.
اگرچه در خمام موضوعاتی مثل پارک‌خوابی، کارتن‌خوابی، گاری‌خوابی و … تازگی نداشته و یکی‌از کارتن‌خواب‌های شهر نیز در آذرماه سال ۹۳ از سرما جان‌باخته بود، اما «پل‌خوابی» از جمله آسیب‌هایی‌است که خمام به آن دچار شده است.
برخی‌از اهالی در محدوده پل نزدیک به میدان ولیعصر در کمربندی شهر خمام از حضور مکرر چندین‌نفر حکایت دارند، که در ساعاتی از شبانه‌روز حضور یافته و برخی‌از آنان شب خود را در همانجا سپری می‌کنند.

به گزارش خمام‌نیوز، متاسفانه معضل کارتن‌خوابی متولی خاصی نداشته و در بیشتر مواقع انتقال این‌افراد به کمپ نیز چاره‌ساز نبوده است، اما بی‌شک رها نمودن در جامعه و طردکردن افرادی‌که به‌نوعی دچار اختلالات اجتماعی هستند صحیح نبوده و اگر فکر چاره‌ای برای ناهنجاری‌های اینچنینی اندیشیده نشود نه تنها از شمار آنان کاسته نشده، بلکه به تعدادشان افزوده خواهد شد.


موضوع : در شهر، ویدئو
گوینده : ساناز فلاح
ویدئو : نیما صابری / پویا قربانی
http://khna.ir/90246

دیدگاه شما چیست ؟!