خمام - جایی برای تک‌روی و فردگرایی در چارچوب شوراها باقی نمی‌ماند
یادداشت شهروند /

جایی برای تک‌روی و فردگرایی در چارچوب شوراها باقی نمی‌ماند

در پرتو قانون شوراها، سرنوشت مردم به دست خودشان رقم می‌خورد.

پنج شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۰۲ KHNA90238

یکی‌از شهروندان خمامی در یادداشت خود به‌مناسبت روز ملی تشکیل شوراهای اسلامی، شوراها را نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی‌از وحدت و مشارکت آنان در آبادانی و تسهیل روند اجرای برنامه‌های شهری و روستایی دانسته و عنوان کرد : شورا یک نهاد جمعی تصمیم‌گیری مبتنی‌بر شیوه مردم‌سالاری است و در چنین چارچوبی جایی برای تک‌روی و فردگرایی باقی نمی‌ماند.
محمود رضاپور با بیان اینکه ضروری‌است آن دسته از افرادی که با نگرش غیر از این برای عضویت شوراها گام برداشته‌اند نگاه خویش را تغییر دهند، ادامه داد : مردم باید این‌نکته را مدنظر داشته و ضمن فرصت‌دادن به افراد تازه‌نفس و میدان‌دادن به جوانان، در انتخابات پیش رو افرادی که دارای منش شورایی هستند و همچنین روابط عمومی بالا بین مردم شهر را برای این نهاد مردمی انتخاب نمایند.
به گفته‌ی وی، سالروز شوراها از این‌منظر مبارک‌باد که برآمدن خورشید فروزان شوراها از بلندای قله‌های عمران و آبادانی شهر و روستا، قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت؛ چرا که در پرتو این‌قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم می‌خورد.


موضوع : یادداشت
http://khna.ir/90238

دیدگاه شما چیست ؟!

امکان ثبت دیدگاه غیرفعال است.

رپرتاژ به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش یا خبر ارائه شود. آنچه مخاطبان رسانه‌ای می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول، خدمات یا اشخاص در ذهن آنها است.
بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.