خمام - جلوی تغییر کاربری اراضی کشاورزی در کته‌سر گرفته شد
سرپرست بخشداری مرکزی خبر داد :

جلوی تغییر کاربری اراضی کشاورزی در کته‌سر گرفته شد

سرپرست بخشداری مرکزی خمام از صدور دستور توقف کار در یکی‌از زمین‌های کشاورزی روستای کته‌سر خبر داد.

شنبه، ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ KHNA89768

سرپرست بخشداری مرکزی خمام از صدور دستور توقف کار در یکی‌از زمین‌های کشاورزی روستای کته‌سر خبر داد.
عصمت محمددوست در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به گزارش اهالی مبنی‌بر «پر کردن چند هزار متر از اراضی کشاورزی در کته‌سر»، عنوان کرد : طی بازدید میدانی روز پنجشنبه دستور توقف کار و حضور مالک در بخشداری صادر شده بود، اما عملیات مذکور مجدداً به این‌بهانه که زمین در طرح هادی قرار داشته، بدون توجه به تذکر دهیاری و بخشداری در روز گذشته و امروز ادامه پیدا کرد.
وی با اشاره به بازدید سرزده امروز خود با همراهی رییس مرکز جهاد کشاورزی و دهیار، ادامه داد : این‌بازدید از افزایش تعداد بیل‌های مکانیکی و کاشته‌شدن نهال در بخش وسیعی از زمین مذکور حکایت داشت، که بلافاصله از ادامه فعالیت جلوگیری به‌عمل آمد.
به گفته‌ی محمددوست، با هرگونه ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی به‌جدیت برخورد خواهد شد، ضمن آنکه تسطیح اراضی نیازمند اخذ مجوز از جهاد کشاورزی بوده و تغییر کاربری کشاورزی به باغی نیز مستلزم دریافت مجوزهای لازم است.
این‌مسوول همچنین از ارسال نامه‌ای به بنیاد مسکن برای اعلام وضعیت کاربری زمین مذکور خبر داده و خاطرنشان کرد : دستور توقف عملیات تا زمان مشخص‌شدن وضعیت کاربری صادر شده و با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد.


موضوع : بخشداری مرکزی، جهاد کشاورزی، کشاورزی
گزارش : حبیب صابری
http://khna.ir/89768

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/01/08 - 02:26 می‌نویسد :

    اگه راست میگیدیه سر به روستای فشتکه هم بزنید.این همه زمین کشاورزی وشالیزار را ویلا کردندو هیچ کس بهشان بالاتر از گل نگفت.کسانیکه زر وزور دارند راحت اینکارها را انجام میدند.(حتی در کنا راه اصلی اوایل فشتکه، نرسیده به مسجد، سمت جپ خود دهیاری تخلف کرده وچندسالیست درحریم جاده بنا احداث کرده است