خمام - کمک ۲۱۹ میلیون تومانی خیرین در سال ۹۹ / زمینه اشتغال مستقیم ۳ نفر فراهم شد
مسوول اجرایی مرکز نیکوکاری خمام‌یاران :

کمک ۲۱۹ میلیون تومانی خیرین در سال ۹۹ / زمینه اشتغال مستقیم ۳ نفر فراهم شد

مسوول اجرایی مرکز نیکوکاری خمام‌یاران از کمک ۲۱۹ میلیون تومانی خیرین به افراد کم‌بضاعت تحت پوشش این‌مرکز در سال ۹۹ خبر داد.

جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ KHNA89698

مسوول اجرایی مرکز نیکوکاری خمام‌یاران از کمک ۲۱۹ میلیون تومانی خیرین به افراد کم‌بضاعت تحت پوشش این‌مرکز در سال ۹۹ خبر داد.
جواد صافی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه کمک‌های خیرین در سال ۹۷ برابر با ۱۸ میلیون تومان و در سال ۹۸ برابر با ۸۷ میلیون تومان بوده، افزود : این‌کمک‌ها در سال ۹۹ با وجود شرایط کرونایی و افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی نسبت به سال گذشته رشد ۲,۵ برابری داشته و به ۲۱۹ میلیون تومان رسیده، که در حوزه‌های معیشت، بهداشت، پزشکی، خدمات، پوشاک، فرهنگی و … هزینه گردیده است.
به گفته‌ی وی، در آبان‌ماه امسال حدود ۸۰۰ پرونده نیازمندان بالای ۶۰ سال تحت پوشش کمیته امداد به مرکز نیکوکاری خمام‌یاران واگذار شد، که کلیه امور توسط مددکاران این‌مرکز صورت‌پذیرفته و به واسطه این‌پرونده‌ها زمینه اشتغال مستقیم برای ۳ نفر از شهروندان فراهم گردید.
صافی با بیان اینکه آزادسازی ۵ زن زندانی سرپرست خانوار در ویژه‌برنامه موکب آفتاب از جمله مهمترین دستاوردهای خمام‌یاران بود که به‌صورت مشارکتی رقم خورد، یادآور شد : درصورت مهیابودن شرایط این‌برنامه در سال ۱۴۰۰ با کمک خیرین و مسوولان تداوم پیدا می‌کند.
مسوول اجرایی مرکز با اشاره به همکاری ۲۵۸ فرد خیر و تحت‌پوشش قراردادن ۶۶۴ فرد کم‌بضاعت تا پایان سال ۹۹، خاطرنشان کرد : در طرح نوروزی اخیر به‌همت خیرین ۱۴ میلیون تومان بن خرید کالا برای ۴۴ نفر و ۷ میلیون تومان بن خرید پوشاک برای ۳۲ نفر، مجموعا بالغ‌بر ۲۱ میلیون تومان هزینه گردیده است.


موضوع : خیریه، مراکز نیکوکاری
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/89698

دیدگاه شما چیست ؟!