خمام - اعضای شورای بخش‌های مرکزی و چوکام مشخص شدند
با برگزاری انتخابات داخلی ؛

اعضای شورای بخش‌های مرکزی و چوکام مشخص شدند

عبدالوحید احمدی با اشاره بر اینکه تا پیش‌ازاین شورای شهرستان در خمام مستقر نبوده و نماینده‌ای نیز در شورای استان گیلان نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد :‌ ۱ نفر از شورای شهرستان خمام برای حضور در شورای استان معرفی خواهد شد.

دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ KHNA89289

سرپرست فرمانداری خمام با اشاره به تغییرات صورت‌گرفته در ترکیب شورای بخش، عنوان کرد : در گذشته این‌شورا متشکل از ۵ نفر بوده، اما با توجه به شهرستان‌شدن خمام و تبدیل چوکام به بخش، برای هر بخش یک شورای ۵ نفره درنظر گرفته شده است.
عبدالوحید احمدی ظهر امروز در جلسه‌ای که به‌منظور انتخاب شورای بخش‌های مرکزی و چوکام در فرمانداری برگزار شد، تصریح کرد : حسین امینی، منوچهر روشن و علیرضا عبدی «۳ نفر از اعضای قدیمی شورای بخش» از این‌پس در بخش مرکزی و مجتبی عزیزصفت و عیسی شادپور «۲ عضو دیگر شورای مذکور» در بخش چوکام به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
وی با بیان اینکه بخش چوکام به‌دلیل جمعیت کمتر ۱ نماینده در شورای شهرستان خواهد داشت که مجتبی عزیزصفت می‌باشد، افزود : علاوه‌بر ۲ نماینده شورای بخش مرکزی، ۲ نفر از شورای شهر خمام در شورای شهرستان حضور می‌یابند، که یکی‌از آنها سیدرضی مودب‌پور بوده و نفر دوم به‌زودی انتخاب می‌گردد.
احمدی با اشاره بر اینکه تا پیش‌ازاین شورای شهرستان در خمام مستقر نبوده و نماینده‌ای نیز در شورای استان گیلان نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد :‌ ۱ نفر از شورای شهرستان خمام برای حضور در شورای استان معرفی خواهد شد.

به گزارش خمام‌نیوز، در جریان انتخابات شوراهای بخش، علی برنجکار با ۲۰ رای و حسن نوروزی با ۱۸ رای به‌عنوان ۲ عضو جدید شورای بخش مرکزی انتخاب شده و علی باقرپور با ۹ رای، معصومه منوچهری با ۳ رای و مسعود ناصری با ۱ رای به‌عنوان اعضای علی‌البدل معرفی گردیدند.
همچنین حسین رخشا با ۱۰ رای، حسین رهبر با ۸ رای و نقی پورتقی با ۶ رای به‌عنوان اعضای شورای بخش چوکام انتخاب گردیده و شعبان اولادی‌وطن با ۵ رای، مهران نیکو با ۴ رای و ابراهیم صفرزاده با ۱ رای به‌عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.


موضوع : شورای بخش، شورای شهر، فرمانداری
http://khna.ir/89289

دیدگاه شما چیست ؟!