خمام - بخشدار: مدیران منتظر وقوع بحران نباشند / لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قرار گیرد
در ستاد مدیریت بحران مطرح شد ؛

بخشدار: مدیران منتظر وقوع بحران نباشند / لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قرار گیرد

به گفته‌ی رضا مهدوی، عملکرد ستاد مدیریت بحران خمام در سال گذشته مثال‌زدنی بوده و برف با توجه به همدلی و همکاری، نتوانست ما را غافلگیر کند.

پنج شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ KHNA88250

بخشدار خمام با اشاره به مشکلاتی‌که در بارندگی اخیر به‌دلیل گرفتگی رودخانه‌ها و انهار برای مردم پیش‌آمد، عنوان کرد : اداره آبیاری باید برای لایروبی رودخانه‌ها همکاری لازم را به‌عمل آورد.
رضا مهدوی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران خمام در سالن اجتماعات کانون شهید حق‌شناس با بیان اینکه ۷ کیلومتر از شیجان‌رود سال گذشته توسط بیل شناور لایروبی شده، تصریح کرد : پساب سنگر، کوچصفهان، خشکبیجار و بخش مرکزی رشت از منطقه خمام عبور نموده و اگر رودخانه‌ها، انهار و کانال‌های آب به‌موقع لایروبی نشوند، قطعا در آینده دچار مشکلات بسیاری خواهیم شد.
وی با تاکید بر اینکه رودخانه‌ها و انهار در مسیر دهستان کته‌سر نیازمند لایروبی هستند، اظهار کرد : خمام در بارندگی اخیر که حدود ۷۲ ساعت به‌طول انجامید میانگین یکسال بارش کشور را تجربه نمود ؛ لذا از مدیران انتظار می‌رود که منتظر وقوع بحران یا آمدن اعتبارات جدید نبوده و از ردیف‌های بودجه‌ای مشخص و امکانات موجود، جلوی برخی‌از مشکلات و خسارت‌ها را گرفته، تا شرمنده مردم نشویم.
نماینده عالی دولت در خمام بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مدیران، نیروی انسانی و استفاده از همه‌ی امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات سبک و سنگین، به خصوص ظرفیت بخش خصوصی در بحران‌های احتمالی تاکید نموده و افزود : مدیریت هوشمند و کارآمد می‌تواند نقشی کلیدی در کاهش مشکلات ایفا کند.
به گفته‌ی وی، عملکرد ستاد مدیریت بحران خمام در سال گذشته مثال‌زدنی بوده و برف با توجه به همدلی و همکاری، نتوانست ما را غافلگیر کند.


موضوع : بخشداری، ستاد بحران، گزارش تصویری
http://khna.ir/88250

دیدگاه شما چیست ؟!