خمام - تجمع اهالی کوی ولیعصر در اعتراض به عدم برخورداری از آسفالت
ویژه
مقابل ساختمان شهرداری صورت گرفت ؛

تجمع اهالی کوی ولیعصر در اعتراض به عدم برخورداری از آسفالت

جمعی‌از اهالی کوی ولیعصر خمام پیش‌ازظهر امروز مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

دوشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ KHNA88223

جمعی‌از اهالی کوی ولیعصر خمام پیش‌ازظهر امروز مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.
این افراد که کاغذنوشته‌هایی در گلایه از شهرداری و شورای شهر به‌همراه داشتند، علت تجمع را عدم برخورداری از آسفالت، گرد و خاک در بهار و تابستان، آبگرفتگی معابر و منازل در بارندگی‌های پاییز و زمستان، و البته اجرا نشدن طرح فاضلاب شهری عنوان نمودند.
یکی‌از تجمع‌کنندگان با بیان اینکه مدرسه بعثت در کوی ولیعصر قرار گرفته، گفت : این‌کوچه همواره مسیر تردد دانش‌آموزان و اولیای آنان نیز بوده و اهالی خواستار تحقق وعده چندین‌ساله‌ی آسفالت هستند.

موسی فکور در گفتگو با اهالی کوی ولیعصر که به‌دعوت مسوول حراست شهرداری در سالن جلسات حضور یافته بودند، اعتبار سال جاری برای آسفالت را ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان نموده و تاکید کرد : با این‌وجود، با توجه به افزایش هزینه‌ها تعدادی‌از کوچه‌ها و معابر شهری با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان لکه‌گیری، ترمیم، روکش و آسفالت شده‌اند.
شهردار خمام با تاکید بر اینکه با شهروندان شفاف صحبت نموده و برایمان فرقی نمی‌کند که کدام کوچه را آسفالت کنیم، گفت : آسفالت یکی‌از حقوق اولیه شهروندی به‌شمار رفته و هر کاری‌که انجام می‌دهیم برای مردم همین شهر است.
وی با بیان اینکه آسفالت کوی ولیعصر در لیست درخواست‌های مطروحه قرار داشته، ضمن تاکید بر لزوم تامین اعتبار، گفت : باید شرایط آب و هوایی نیز برای آسفالت مناسب باشد، که این‌امر ان‌شاالله از اسفندماه یا با شروع سال جدید استارت می‌خورد.
به گفته‌ی وی، اگر تاکنون کوتاهی صورت‌پذیرفته عذرخواهی می‌کنیم، اما در واقعیت دستان ما خالی است.

گفتنی‌است، ریاست شورا نیز در شهرداری حضور داشته و به ارائه توضیحات پرداخت.


موضوع : آسفالت، تجمعات، شهرداری، گزارش تصویری
http://khna.ir/88223

دیدگاه شما چیست ؟!