خمام - قرنطینه و تعطیلی کامل در خمام اجرا می‌شود
بخشدار خمام خبر داد :

قرنطینه و تعطیلی کامل در خمام اجرا می‌شود

بخشدار خمام از اعمال قرنطینه و تعطیلی کامل مشاغل در سراسر منطقه خمام خبر داد.

جمعه، ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ KHNA87964

بخشدار خمام از اعمال قرنطینه و تعطیلی کامل مشاغل در سراسر منطقه خمام خبر داد.
رضا مهدوی ظهر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به تماس با فرماندار شهرستان رشت درخصوص جزییات اجرای طرح قرنطینه بخش‌های پنج‌گانه، عنوان کرد : خمام به‌دلیل عدم برخورداری از بیمارستان در سرجمع بیماران شهرستان رشت محاسبه شده و مشمول شرایط سطح هشدار ۳ و پروتکل‌های کرونایی شهرستان مذکور می‌گردد.
وی با تاکید بر اینکه تمامی مشاغل در سراسر منطقه خمام از شنبه «یکم آذرماه» با اجرای قرنطینه موظف به تعطیلی کامل بوده و تنها مشاغل گروه یک که از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به‌عنوان مشاغل ضروری اعلام شده مشمول تعطیلی نمی‌شوند، یادآور شد : هرگونه بازگشایی مشاغل غیرضروری ممنوع بوده و با مشاغلی‌که پروتکل‌های قرنطینه را رعایت نکنند از سوی دستگاه‌های ذیربط برخورد خواهد شد.
این‌مسوول همچنین از اجرای اعمال محدودیت‌های تردد در ورودی شهرستان‌ها خبر داده و افزود : طرح منع تردد خودروهای شخصی غیربومی به‌صورت سختگیرانه در تمامی ورودی‌ها از جمله پلیس راه رشت-انزلی اجرا می‌شود.
مهدوی همچنین با تاکید بر اینکه در اطلاعیه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا زمان پایان محدودیت‌ها نامشخص اعلام گردیده، خاطرنشان کرد : فرماندار درخصوص وضعیت بخش‌های پنج‌گانه روز شنبه با استاندار گفتگو خواهد کرد و هرگونه تغییر شرایط متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.


موضوع : بخشداری، کرونا
http://khna.ir/87964

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1399/09/04 - 09:02 می‌نویسد :

    دیروزعصر۹۹/۹/۳ اکثرمغازه ها یی که میبایست بسته باشند،بازبودند