خمام - محل حل مشکلات مدیریتی عرصه و میدان عمل است، نه رسانه‌ها
امام جمعه خمام با انتقاد از مسوولان :

محل حل مشکلات مدیریتی عرصه و میدان عمل است، نه رسانه‌ها

به گفته‌ی وی، توصیه همه دلسوزان این‌است که اختلاف سلیقه‌هایتان را در اتاق‌های درب‌بسته نگاه داشته و از طریق رسانه‌ها لشکرکشی مجازی راه نیاندازید.

جمعه، ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ KHNA87959

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری در تعطیلات کرونایی را از اقدامات مثبت ستاد مبارزه با کرونا برشمرده و گفت : وقتی بر اساس اذعان کارشناسان بیش‌از ۶۰ درصد از ابتلائات به کرونا بر اثر مسافرت‌ها بوده، تصمیم به مدیریت مسافرت‌ها عاقلانه و شایسته تقدیر است.
امام جمعه خمام با تاکید بر اینکه بسیاری از اقشار آسیب‌پذیر که درآمدشان وابستگی مستقیم به مسافرت داشته و امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را ندارند با اعمال محدودیت‌هایی که در مسافرت‌ها و مشاغل ایجاد می‌شود دچار آسیب می‌گردند، عنوان کرد : ضروری‌است که فرماندهی ستاد کرونا نسبت به آنها توجه جدی داشته باشند.
وی همچنین با اشاره بر موضوع کمبود ذخایر خون در سازمان انتقال خون گیلان، تصریح کرد : گروه‌های جهادی و بسیجیان سازماندهی‌شده، با اهدای خون به کمک بیماران و نیازمندان خونی بپردازند.
اسدالله‌زاده همچنین از دستگاه قضایی در خمام خواست تا با برپا کنندگان تجمعات غیرقانونی همانند ورزاجنگ برخوردی بازدارنده و قاطع داشته، چرا که معنا ندارد وقتی همه جامعه و دستگاه‌های اجرایی بسیج شده‌اند تا مانع گسترش کرونا شوند، عده‌ای سودجو جان خود و خانواده‌های مردم را به خاطر اندازند، ضمن‌آنکه گاوجنگ شرعا و قانونا اشکال دارد.

امام جمعه خمام همچنین خطاب به مسوولان خمام با بیان اینکه محل حل مشکلات مدیریتی منطقه عرصه و میدان عمل است، نه رسانه‌ها، یادآور شد : توصیه همه دلسوزان این‌است که اختلاف سلیقه‌هایتان را در اتاق‌های درب‌بسته نگاه داشته و از طریق رسانه‌ها لشکرکشی مجازی راه نیاندازید.
به گفته‌ی وی، باید رسانه‌ها را آیینه‌ای برای بازتاب‌دادن و بازخوردگیری رفتارهای میدانی و عملیاتی خود قرار دهید، نه عرصه مواجهه با سلیقه‌های رقبای انتخاباتی و سیاسی خود.
حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده با تاکید بر اینکه نمی‌گویم خلاف واقع بگویید و در رسانه‌ها ظاهرسازی گل و بلبل داشته باشد، خاطرنشان کرد : همراهی اولویت‌های مسوولین با اولویت‌های مردم،‌ در جامعه امید ایجاد می‌کند و اگر حقیقتاً پیرو سیره و سبک ولایت فقیه در جامعه هستید، سیره رهبر معظم انقلاب ایجاد حس امیدواری، روحیه نشاط و امید به آینده‌ای روشن در جامعه است.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/87959

دیدگاه شما چیست ؟!