خمام - نمی‌توانید به رشت برسانید؟ وسیله نداریم!
در جریان آسیب‌دیدگی توله شغال ؛

نمی‌توانید به رشت برسانید؟ وسیله نداریم!

آنچه دیده می‌شود، یک توله شغال صدمه دیده در یک تصادف احتمالی‌است، که در سایه بی‌تفاوتی اداره محیط زیست همچنان در کنار جاده درد می‌کشد و احتمالاً تلف خواهد شد.

پنج شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ KHNA87865

تماس یکی‌از اهالی چوکام با اداره محیط زیست در ساعت ۸ صبح امروز درخصوص یک قلاده توله شغال که به‌علت آسیب‌دیدگی توان حرکت نداشت، با این‌پاسخ همراه بود : «نمی‌توانید به رشت برسانید؟ وسیله نداریم، ده دقیقه دیگر مجدداْ تماس بگیرید تا پیگیری کنیم».
در تماس دوم اما از حضور همکاران در یک ماموریت دیگر خبر داده شده و عنوان گردید : «آدرس بدهید، ماموران پس‌از اتمام ماموریت در محل مذکور حضور می‌یابند».

به گزارش خمام‌نیوز، سرانجام پس‌از ۴ ساعت که اقدامی انجام نشد، تماس سوم با اپراتور اداره حفاظت محیط زیست همچنان بی‌نتیجه است، چرا که مطرح شد : «با دهیاری تماس گرفته‌ایم تا حیوان مذکور را به اداره محیط زیست شهرستان تحویل دهند».
اما آنچه دیده می‌شود، یک توله شغال صدمه دیده در یک تصادف احتمالی‌است، که در سایه بی‌تفاوتی اداره محیط زیست همچنان در کنار جاده درد می‌کشد و احتمالاً تلف خواهد شد.

بروزرسانی / شغال آسیب‌دیده عصر امروز پس‌از انجام عملیات بیهوشی و زنده‌گیری توسط یکی‌از حامیان حیوانات، به ماموران محیط زیست تحویل داده شد.


موضوع : حیوانات، در روستا، محیط زیست
http://khna.ir/87865

۱ دیدگاه

  • ساناز قاسم زاده در مورخ 1399/08/22 - 16:36 می‌نویسد :

    واقعا متاسفم مگه حیوانات چیکار کردن گناهشون چیه
    خب اوناهم جان دارند دیگر
    به نظرم یه کمپین مراقبت از همه نوع حیوان زده بشه خوبه
    البته باکمک های مردمی
    چون دولت فقیره ?