خمام - زیرساخت‌های لازم برای تبدیل خمام از بخش به شهرستان فراهم گردد
در جلسه شورای اداری مطرح شد ؛

زیرساخت‌های لازم برای تبدیل خمام از بخش به شهرستان فراهم گردد

علی فتح‌اللهی پروژه تعریض محور خمام به خشکبیجار و پروژه خطوط آبرسانی را به‌عنوان دو پروژه مهم ارزیابی کرده و خاطرنشان کرد : امیدواریم با بهره‌گیری از اعتبارات ملی و تزریق اعتبارات شهرستانی بتوانیم تا هفته دولت سال آتی به نتایج خوبی دست یابیم.

پنج شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ KHNA86315

فرماندار رشت شب گذشته در جلسه شورای اداری بخش خمام که با حضور ۳ نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی، شهرستانی و بخشی در سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد، به شکل‌گیری کارگروه‌های مختلف در فرمانداری و پیگیری‌های صورت‌گرفته در راستای موضوع شهرستان‌شدن خمام اشاره کرد.
علی فتح‌اللهی با تاکید بر لزوم فراهم‌نمودن زیرساخت‌های لازم برای تبدیل خمام از بخش به شهرستان، تصریح کرد : زیرساخت‌ها باید متناسب با شان مردم ایجاد شود، که در این‌راستا می‌توانیم از ظرفیت نمایندگان مجلس برای پیشبرد امور استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان رشت نسبت به سال گذشته حدود ۱۷ درصد کاهش داشته، ادامه داد : بهینه‌سازی سبد پروژه‌ها و انتخاب صحیح آنها حائز اهمیت بوده و درخصوص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این‌آمادگی وجود دارد که در صورت اطمینان‌بخشی راه و شهرسازی به‌عنوان پیمانکار برای تکمیل و تحویل پروژه تا دهه فجر، ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومان از سوی فرمانداری اختصاص یابد یا از اعتبار سایر ساختمان‌ها لحاظ گردد.
فتح‌اللهی پروژه تعریض محور خمام به خشکبیجار و پروژه خطوط آبرسانی را به‌عنوان دو پروژه مهم در این‌بخش ارزیابی نموده و خاطرنشان کرد : امیدواریم با بهره‌گیری از اعتبارات ملی و تزریق اعتبارات شهرستانی بتوانیم تا هفته دولت سال آتی به نتایج خوبی دست یابیم.

به گزارش خمام‌نیوز، در حاشیه این‌جلسه از پروژه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پل خیابان فرهنگ و بازگشایی خیابان ۱۸ متری، تعریض محور خمام به خشکبیجار و مخزن ذخیره‌ی آب هوایی بازدید به‌عمل آمد.


موضوع : ادارات و مراکز، بخشداری، فرمانداری
http://khna.ir/86315

دیدگاه شما چیست ؟!