خمام - سانحه تصادف ۶ وسیله نقلیه در چاپارخانه ۶ مصدوم برجای گذاشت
با مزاحمت موتورسواران ؛

سانحه تصادف ۶ وسیله نقلیه در چاپارخانه ۶ مصدوم برجای گذاشت

وقوع سانحه تصادف در محور خمام به بندرانزلی منجر به مصدوم‌شدن ۶ نفر شد.

شنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ KHNA85696

وقوع سانحه تصادف در محور خمام به بندرانزلی منجر به مصدوم‌شدن ۶ نفر شد.
فرمانده پلیس راه رشت-انزلی با اشاره به حادثه شب گذشته در محدوده بازارچه چاپارخانه، عنوان کرد : بر اثر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت با یک‌دستگاه خودروی هیوندای النترا، خودروی مذکور منحرف شده و با خودروهای پارک‌شده در حاشیه جاده برخورد نموده است.
سرهنگ نعمت علیزاده در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه النترا ابتدا با پراید پارک‌شده برخورد نمود، که منجر به هدایت آن به داخل یک مغازه گردید، تصریح کرد : در ادامه خودروی هیوندا به سواری ۲۰۶ که دو سرنشین زن داشت برخورد نمود، که این‌موضوع نیز منجر به برخورد ۲۰۶ با خودروی ام‌وی‌ام و انحراف آن‌خودرو به بلوار وسط جاده شده است.

این‌مسوول با بیان اینکه هیوندا از سمت خمام به حسن‌رود درحال حرکت بود که دو موتورسوار ضمن مزاحمت و فحاشی، با مشت و لگد به خودروی مذکور کوبیده‌اند، افزود : این‌مساله منجر به ایجاد ترس و اضطراب در سرنشینان هیوندا گردید، که البته آثار تورفتگی‌ها بر بدنه خودروی مذکور مشهود بوده است.
به گفته‌ی وی، راننده النترا با رسیدن به بازارچه چاپارخانه قصد کم‌کردن سرعت و کمک‌گرفتن از اهالی را داشته، اما کنترل خود را از دست داده و تصادف رخ داده است.

علیزاده از موتورسواران خواست تا ضمن استفاده از کلاه ایمنی، از انجام حرکت نمایشی و حرکات پرخطر خودداری نموده و ضمن صبر و حوصله‌ی بیشتر، نسبت به تهیه گواهینامه و بیمه‌نامه مبادرت ورزند.

همچنین مسوول واحد اورژانس خمام در گفتگو با خمام‌نیوز از مصدوم‌شدن ۶ نفر در این‌حادثه خبر داد.
به گفته‌ی محمد آقایی، مصدومین توسط پرسنل فوریت‌های اورژانس به بیمارستان پورسینا انتقال یافته‌اند.


دیدگاه شما چیست ؟!