خمام - قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای متخلف پلمب می‌گردند
ویژه
بخشدار خمام خبر داد :

قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای متخلف پلمب می‌گردند

رضا مهدوی با بیان اینکه بحران کرونا یک مساله جدی است، خاطرنشان کرد : با عمل به شعار در خانه بمانیم و رعایت اصول بهداشتی می‌بایست در راستای جلوگیری از گسترش کرونا اقدام کنیم.

شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ KHNA85288

بخشدار خمام با اشاره به اطلاعیه اخیر کمیته امنیت این‌بخش مبنی‌بر لزوم تعطیلی تمامی قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌ها و قلیان‌سراها، از برخورد با واحدهایی‌که به اطلاعیه‌ی صادر شده بی‌اعتنا بوده و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند خبر داده و گفت : واحدهای متخلف طی هماهنگی صورت‌گرفته با حوزه قضایی و نیروی انتظامی پلمب خواهند شد.
رضا مهدوی در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر اولویت قراردادن راهکارهای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید و خودداری‌از تجمع و تردد غیرضروری شهروندان، تصریح کرد : ریشه‌کنی این‌ویروس نیازمند هم‌افزایی و همکاری تمامی آحاد مردم و واحدهای صنفی بوده و سلامت جامعه باید در اولویت باشد.
وی با بیان اینکه بحران کرونا یک مساله جدی است، خاطرنشان کرد : با عمل به شعار در خانه بمانیم و رعایت اصول بهداشتی می‌بایست در راستای جلوگیری از گسترش کرونا اقدام کنیم.

به گزارش خمام‌نیوز، شهروندان می‌توانند تخلفات صورت‌گرفته در حوزه شهری یا روستاهای بخش خمام را از طریق ۳۴۴۲۲۰۰۷ و ۳۴۴۲۲۰۰۸ گزارش نمایند.


موضوع : بخشداری، کرونا
http://khna.ir/85288

دیدگاه شما چیست ؟!