خمام - درخشش تیم‌های روباتیک دانش‌آموزی خمام در مسابقات کشوری

درخشش تیم‌های روباتیک دانش‌آموزی خمام در مسابقات کشوری

تیم های روباتیک دانش آموزی منطقه خمام در بین 1800 تیم از 70 شهر به مقام پنجم و هفتم در مسابقات کشوری دست یافتند.

پنج شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲ KHNA848

تیم های روباتیک دانش آموزی منطقه خمام در بین 1800 تیم از 70 شهر به مقام پنجم و هفتم در مسابقات کشوری دست یافتند. تیم‌های روباتیک دانش آموزان خمام در مسابقات ناد کاپ (روباتیک) کشوری از بین 1800 تیم موفق به کسب مقام پنجم و هفتم کشوری شدند که یکی از تیم‌ها به عنوان خلاق ترین گروه شناخته شد.

اعضای تیم برتر عبارتند از:
– فاطمه انصافی
– شمیسا کاسپور
– فاطمه پور نجفی
– حمیده صادقیه
– حدیث گلزار
– ربابه رهبر
– فاطمه رهبر
– فاطمه السادات موسوی
– مهتاب باباخان زاده
– فاطمه عبدالله پور
– فاطمه پور قربان
– زهرا اسماعیلی
– سحر شیرزاد
– مطهره وقاری
– مریم قاسم زاده
– فاطمه دایی
– سیده فریده موسوی


موضوع : اجتماعی، افتخارات، دانش آموزان
http://khna.ir/848

۳ دیدگاه

  • مهندس نوروزي در مورخ 1391/03/09 - 08:56 می‌نویسد :

    سلام . جاي تقدير و تشكر داره از خانم هاي پر تلاش خمامي در امر مديريت و بستر سازي مناسب شركت دانش آموزان دختر در كلاسهاي رباتيك كانون شهيد حق شناس و دبيرستان مهرك فرجي … استارت آموزش علم روباتيك در شهر خمام توسط شركت نوآوران روباتيك گيلان زده شده و براي تابستان 1391 اميدوارم با ورود چندين نفر از دوستان با مديريت مناسب ، دانش آموزان پسر هم در اين زمينه موفقيت در خور شهر خمام كسب نمايند . در همينجا از همه علاقه مندان به پيشرفت علمي شهر خمام در زمينه روباتيك دعوت مي كنم براي برگزاري كلاسهاي قوي تر تابستان 91 طرحها و نظرات خود را با يكديگر منسجم كنند .

  • مهدی در مورخ 1392/01/04 - 13:13 می‌نویسد :

    سلام : از توهم تا باور . اگه ساختن یه چند تا اسباب بازی رو اسمش موفقیت می نامید بله این موفقیت بسیار بزرگ است . ایا بهتر نیست به جای این موفقیت های تو خالی که هیچ خواستگاه علمی ندارد بازنگری در علوم و تدریس در مدارس سطح خمام کنیم . مدارسی که که از لحاظ علمی هیچ جایگاهی حتی در سطح استان ندارند . و گواه حرفهای بنده نتایج درخشان دانش آموزان مدارس خمام در کنکور است . حال با تمام این تفاسیر بگوییم رباط . اینجانب بعنوان دانشجوی دکترا علوم کامپیوتر عرض می کنم سیستم تحصیلی در خمام باید اصلاح گردد و کارهای پایه ای باید صورت گیرد نه اینکه برخی مسائل غیر واقعی بزرگ و واقعی جلوگر گردد. همونطور که می دانیم علومی همچون ریاضی و کامپیوتر و الکترونیک بسیار در علم رباتیک تاثیر گذار ند بنابراین باید به این علوم توجه بیشتری گردد . در انتها تاکید میکنم غرض بیان واقعیات بود و نه چیز دیگر .

  • ماهان باباخانزاده در مورخ 1395/01/05 - 16:48 می‌نویسد :

    من برادر مهتاب باباخانزاده هستم میخواستم در مورد خواهرم توضیح بدهم:مهتاب در لیگ علمی پایا سرگروه تیمی شد که در مسابقات شهری رتبه اول را آورد.مهتاب در مسابقات زیادی شرکت می کند واین کار را دوست دارد….. .