خمام - جابجایی مدیران در آستانه انتخابات به نفع مردم نیست
امام جمعه خمام متذکر شد :

جابجایی مدیران در آستانه انتخابات به نفع مردم نیست

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده با ابراز امیدواری از آنکه فشار یکی‌از نمایندگان شهرستان جهت این‌جابجایی کذب باشد، خاطرنشان کرد : اگر چنین مساله‌ای به اثبات برسد، به نظر می‌رسد لازم باشد تا مردم بخش در انتخاب مجدد چنین نماینده‌ای دقت بیشتری داشته باشند.

جمعه، ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ KHNA83826

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده ظهر امروز در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با ابراز تاسف از تغییر و تحولات اخیر در آموزش و پرورش، آن‌را اقدامی عجیب و غیرمنطقی از سوی اداره کل دانسته و عنوان کرد : قبلاً نیز به مدیران استان تذکر داده شده بود که جابجایی هیچ مدیری در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع مردم و منطقه نخواهد بود، چرا که لازمه‌ی سوار بر کار شدن مدیر جدید، مرور زمان است که همین‌امر ممکن است زمینه بروز تخلفات انتخاباتی را فراهم کند.
امام جمعه خمام با تاکید بر آنکه جابجایی مدیران حق قانونی مدیرکل بوده و بنده تاکنون به موضوع جابجایی مدیران بخش ورود نداشته و نخواهم داشت، یادآور شد : اصلاً وظیفه امام جمعه چنین ورودهایی نیست، ولی مدافع رعایت حرمت مدیرانمان هستیم.
به گفته‌ی وی، اگر انتقادی به عملکرد مدیری داشته باشیم، که طبیعی‌هم هست، معنا ندارد که به مدیری ساعت ۱۲ ظهر اطلاع دهند که ساعت ۱ بعدازظهر جلسه تودیع و معارفه بوده و در همان اداره‌تان برگزار می‌شود.
خطیب نماز جمعه خمام با اشاره بر لزوم رعایت آداب جابجایی مدیران و اینکه حرمت گذاشتن به نیروی تحت امر زمینه و انگیزه را برای مدیر بعدی فراهم می‌آورد، ادامه داد : اگر آقایان نمی‌دانند که بعید می‌دانم ندانند، از مشاوران امین‌تری استفاده کنند.
اسدالله‌زاده با ابراز امیدواری از آنکه فشار یکی‌از نمایندگان شهرستان جهت این‌جابجایی کذب باشد، خاطرنشان کرد : اگر چنین مساله‌ای به اثبات برسد، به نظر می‌رسد لازم باشد تا مردم بخش در انتخاب مجدد چنین نماینده‌ای دقت بیشتری داشته باشند.


موضوع : مساجد، نماز جمعه
http://khna.ir/83826

دیدگاه شما چیست ؟!