خمام - فیلمبرداری برخی‌از سکانس‌های فیلم «گیلک» در خمام
با حضور ۴ خمامی ؛

فیلمبرداری برخی‌از سکانس‌های فیلم «گیلک» در خمام

برخی از سکانس‌های فیلم «گیلک» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرامرز شهبازیان در دهنه‌سر شیجان و بازار هفتگی خمام درحال فیلمبرداری است.

سه شنبه، ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ KHNA82841

برخی از سکانس‌های فیلم «گیلک» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرامرز شهبازیان در دهنه‌سر شیجان درحال فیلمبرداری است.
در این‌فیلم غیرسینمایی که برای شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی تهیه و تولید می‌شود، فهیمه مومنی و اکبرپورپاک‌نیا از خمام به‌عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته و مهرزاد فکری به‌عنوان مدیر تولید، دستیار یک و برنامه‌ریز و محسن وفاجو به‌عنوان جانشین تولید و مدیر تدارکات در جمع عوامل فیلم حضور دارند.

به گزارش خمام‌نیوز، داستان فیلم روایتگر ۱۴ سال از زندگی فرزند دختر یک خانواده تهرانی به‌نام «گیلک» در استان گیلان است، که به کره اسبی علاقه‌مند شده و علیرغم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها، فعل خواستن را با شرکت در مسابقات سوارکاری صرف می‌کند.

دهنه‌سر شیجان، بازار هفتگی خمام، پیربازار، حسن‌رود و بندرانزلی از جمله لوکیشن‌های فیلمبرداری بوده و از دیگر عوامل فیلم می‌توان به آنا سائل‌حسنی، فریبرز زیده‌سرایی، شیرین محسنی، مهدی محمدپور، فرامرز شهبازیان، شادی آقایی، علی مظلوم، سپنتا زارع، رضا اسماعیلی، علی عبداللهی، پرستو دریایی و سامیه معاشرتی به‌عنوان بازیگر و مجتبی کوهکن به‌عنوان مدیر تصویربرداری، حمیدرضا یاسوری به‌عنوان صدابردار، یاسمن حق‌پرست به‌عنوان چهره‌پرداز، سارا وحدی به‌عنوان مسوول لباس، سیدمیثم موسوی به‌عنوان مسوول صحنه، هنگامه قدری به‌عنوان منشی صحنه، عارفه درستکار به‌عنوان دستیار دوم کارگردان و یاسمن مژدهی به‌عنوان تصویربردار و عکاس پشت‌صحنه اشاره نمود.
همچنین، از جمله کارهای موفق شهبازیان می‌توان به فیلم «طول موج» به نویسندگی و کارگردانی وی اشاره نمود، که این‌کارگردان خود به‌عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخته و روایتگر داستان جاسوسی‌است که پس‌از ورود به ایران در سال ۱۳۳۷، با آشنایی با فرهنگ ملی ایران تغییر رویه می‌دهد.


موضوع : بازیگران، گزارش تصویری
http://khna.ir/82841

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1399/12/02 - 23:37 می‌نویسد :

    کی پخش میشه؟