خمام - افت فشار آب شهر به‌زودی برطرف می‌شود
رییس آبفای خمام خبر داد :

افت فشار آب شهر به‌زودی برطرف می‌شود

به گفته‌ی ماریا نیک‌کار، مشکل افت فشار در مشترکینی که از پمپ و مخزن خانگی استفاده نمی‌کنند مشهود می‌باشد، که ان‌شاالله تا ۲۴ ساعت آینده با پر شدن کامل شبکه برطرف خواهد شد.

پنج شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ KHNA82175

رییس آبفای خمام درخصوص افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق شهری، عنوان کرد : شهروندان پیرو بروز مشکلی در تاسیسات این‌اداره با افت فشار آب شهر مواجه بوده‌اند، که مشکل تاسیسات پس‌از چندساعت تلاش در بامداد امروز برطرف گردیده است.
ماریا نیک‌کار در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر اینکه از سوی آبفا قطع آب صورت نپذیرفته و احتمالاْ کمبود فشار از روز گذشته به افت شدید فشار در شبکه منجر شده، تصریح کرد : پمپ‌ها درحال حاضر فعال بوده و مخازن اصلی درحال آبگیری هستند.
به گفته‌ی وی، مشکل افت فشار در مشترکینی که از پمپ و مخزن خانگی استفاده نمی‌کنند مشهود می‌باشد، که ان‌شاالله تا ۲۴ ساعت آینده با پر شدن کامل شبکه برطرف خواهد شد.


موضوع : اداره‌ی آب و فاضلاب
http://khna.ir/82175

۱ دیدگاه

  • رضا در مورخ 1399/07/10 - 17:55 می‌نویسد :

    سلام خ مت رئیس آب خمام فشار آب خمام کی خوب بوده که الان افت کرده ما که طبقه اول هستیم هیچ وقت آب نداشته و نداریم اگر برق برود کاش برای حفظ سمت به فکر حذف خدمت باشیم الان که این همه کانال های ارتباطی وجود دارد باز با مسولین به سختی ارتباط بر قرار می‌گردد