خمام - افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی در هفته‌ی دولت
بخشدار خمام خبر داد :

افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی در هفته‌ی دولت

رضا مهدوی در حاشیه‌ی افتتاح طرح‌های عمرانی بخش خمام در هفته دولت از افزایش اعتبار پروژه‌ها در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

یکشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ KHNA81407

رضا مهدوی در حاشیه‌ی افتتاح طرح‌های عمرانی بخش خمام در هفته دولت از افزایش اعتبار پروژه‌ها در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
بخشدار خمام ظهر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه ۶۰ پروژه در حوزه‌های گردشگری، عمرانی، خدمات، بخش خصوصی، توزیع برق، مسکن محرومین، آسفالت راه روستایی و … افتتاح و بهره‌برداری می‌گردد، عنوان کرد : اعتبار پروژه‌های هفته دولت در خمام بیش‌از ۱۷ میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان بوده، که برای ۳۱۱ نفر در سطح شهر و روستاهای این‌بخش اشتغالزایی نموده است.
وی با تاکید بر آنکه هفته دولت مقارن با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر، یادآور حماسه‌آفرینی مردانی است که خدمت به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، اذعان داشت : این‌موضوع برگ زرینی بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه خدمت‌رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم محروم و مستضعف افزوده است.

به گزارش خمام‌نیوز، ۶ پروژه برق در روستای اشکیک با اعتبار ۵۲۶ میلیون تومان، پروژه آسفالت خیابان شهید احمدنیا در روستای خواچکین با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان، آسفالت راه روستای تازه‌آباد خواچکین با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان، خانه بهداشت روستای دهنه‌سر شیجان با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، احداث پل ۱۸ متری خیابان فرهنگ با اعتبار ۲ میلیارد تومان و اجرای فاز دوم بوستان روستایی شیلان در دهنه‌سر شیجان با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های بخش خمام بود که با حضور مردم و مسوولین در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.


دیدگاه شما چیست ؟!