خمام - محور خمام به خشکبیجار علیرغم همه‌ی وعده‌ها همچنان جان می‌گیرد
امام جمعه خمام گلایه کرد :

محور خمام به خشکبیجار علیرغم همه‌ی وعده‌ها همچنان جان می‌گیرد

به گفته‌ی حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، اگر واقعا مشکل اعتبار وجود دارد رسماً اعلام نمایند که در توان ما نبوده و پروژه را به مردم و خیرین تحویل دهند، تا خودشان فکری برای نجات جان فرزندان و عزیزانشان کنند.

جمعه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ KHNA80391

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده ظهر امروز در خطبه دوم از نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با اشاره به جان‌باختن ۳ نفر در جریان ۲ حادثه اخیر محور خمام به خشکبیجار «موسوم به جاده مرگ»، عنوان کرد : با وجود تذکرها و هشدارهای جدی که در جلسات حضوری و تریبون نماز جمعه درخصوص جاده مذکور داده شد، عملاً بازهم شاهد تغییر جدی در اصلاح این‌محور نبوده‌ایم.
امام جمعه خمام با تاکید بر اینکه از مسوولین اداره کل راه دعوت می‌کنیم که از طریق تریبون نماز جمعه به ارایه گزارش پرداخته و به این‌پرسش که «چرا هنوز محور خمام به خشکبیجار با وجود وعده‌های ۱۰ الی ۱۵ ساله استاندارد نبوده و جان می‌گیرد» پاسخ دهند، تصریح کرد : وقتی از نمایندگان علت پرسیده می‌شود، می‌گویند بودجه لازم را تامین می‌کنیم ؛ از اداره راه جویا می‌شویم، پاسخ می‌دهند کمبود اعتبار وجود دارد و در نهایت وقتی‌از نمایندگان عالی دولت در شهرستان سوال می‌کنیم، می‌گویند در دست اقدام است، اما حقیقتاً مشخص نیست این اقدام چه زمانی قرار است صورت بپذیرد.
به گفته‌ی وی، اگر واقعا مشکل اعتبار وجود دارد رسماً اعلام نمایند که در توان ما نبوده و پروژه را به مردم و خیرین تحویل دهند، تا خودشان فکری برای نجات جان فرزندان و عزیزانشان کنند.

خطیب نماز جمعه خمام در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر بر لزوم برخورد قاطع و سریع درخصوص موضوع هتک حرمت زن آمر به معروف در خمام تاکید کرده و یادآور شد : جوانان خمامی و گیلانی هنوز نمرده‌اند که عده‌ای از اراذل بخواهند با این حرکت‌ها شهر و استانشان را نا امن کنند. حزب‌اللهی قانون‌مدار است و ابتدا از مسیر قانونی مطالبه خواهد کرد، ولی چنانچه مردم در روزهای آینده شاهد برخورد قاطع با این هتاکان نباشد، جوانان انقلابی و غیرتمند خمام و گیلان آتش به اختیار، از ناموس شیعه در قبال اراذل و اوباش دفاع خواهند کرد.


موضوع : درگیری، نماز جمعه
http://khna.ir/80391

دیدگاه شما چیست ؟!