خمام - تقلیل حریم کمربندی خمام موجب رونق اشتغال می‌شود / لزوم سرعت‌بخشیدن به توسعه‌ی محور خمام به خشکبیجار
فرماندار شهرستان رشت :

تقلیل حریم کمربندی خمام موجب رونق اشتغال می‌شود / لزوم سرعت‌بخشیدن به توسعه‌ی محور خمام به خشکبیجار

میرشمس مومنی‌زاده، گفت : ساخت پل روستای فشتکه و روکش آسفالت راه روستای دهنه‌سر شیجان باعث افزایش ظرفیت گردشگری، جذب مسافرین و سرمایه‌گذاران گردیده و رونق اقتصادی را در این منطقه تقویت خواهد کرد.

سه شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ KHNA79973

فرماندار شهرستان رشت روز گذشته در خمام با اشاره به دستورالعمل ابلاغی استاندار گیلان مبنی‌بر لزوم دیدار چهره به چهره مسوولین با مردم و پیگیری مطالبات آنان، عنوان کرد : بحث راه و راهداری به ویژه در شهرستان رشت از منظر ارائه خدمات رفاهی به مردم، کمک به رونق تولید، حمل و نقل آسان و اقتصاد و همچنین تسهیل در استفاده از ظرفیت‌های گردشگری به نفع اقتصاد حائز اهمیت است.
میرشمس مومنی‌زاده با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان گیلان و شهرستان رشت، اظهار داشت : هر ساله در فصل بهار و تابستان میزبان مسافران بسیار زیادی از سراسر کشور بوده و در سال‌های اخیر میزان سرمایه گذاری‌های اقتصادی در این خطه از کشور نیز افزایش یافته، به طوریکه این مساله ضرورت توجه به امر راه و راهداری و حمل و نقل را مضاعف ساخته و البته افتتاح خط راه آهن قزوین به رشت نیز بر این اهمیت می‌افزاید.
وی با بیان اینکه تقلیل حریم کمربندی خمام موجب کمک به اشتغال، رونق اقتصادی، توسعه شهرسازی و افزایش خدمات رفاهی به شهروندان خواهد شد، ادامه داد : اصلاح هندسی و جانمایی میادین نیز باید پیگیری شود، زیرا در تسهیل عبور و مرور، پیشگیری از تصادفات و کاهش تلفات انسانی بسیار موثر است.
مومنی‌زاده به لزوم ساخت پل عابر پیاده در کنارگذر خمام تاکید کرده و اظهار داشت : کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات از مهمترین خدماتی است که در بخش حمل و نقل و ترافیک باید به مردم ارایه شود، که نوعی تامین امنیت شهروندان محسوب می‌شود.
فرماندار رشت در خصوص محور خمام به خشکبیجار و لشت‌نشاء و همچنین محور خمام به خواچکین و چوکام تا پیربازار، یادآور شد : این پروژه از پروژه‌های بسیار مهم است که مطالعات آن انجام گرفته و اعتبارسنجی گردیده و باید ضمن به سرعت اجرایی شدن، برای تامین اعتبار تکمیلی آن نیز پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.
به گفته‌ی وی، ساخت پل روستای فشتکه اول و روکش آسفالت راه روستای دهنه‌سر شیجان باعث افزایش ظرفیت گردشگری، جذب مسافرین و سرمایه‌گذاران گردیده و رونق اقتصادی را در این منطقه تقویت خواهد کرد.


موضوع : بخشداری، فرمانداری، کمربندی
منبع : ندای گیلان
http://khna.ir/79973

دیدگاه شما چیست ؟!