خمام - انتشار خبر سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین موجب هجوم خودروها به جایگاه‌های سوخت شد
ویژه
وزیر نفت تکذیب کرد /

انتشار خبر سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین موجب هجوم خودروها به جایگاه‌های سوخت شد

هجوم خودروها به جایگاه‌های سوخت خمام همانند دیگر نقاط کشور موجب ایجاد صف‌های طولانی و ایجاد برخی نگرانی‌ها گردیده است.

چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ KHNA79747

هجوم خودروها به جایگاه‌های سوخت خمام همانند دیگر نقاط کشور موجب ایجاد صف‌های طولانی و ایجاد برخی نگرانی‌ها گردیده است.

وزیر نفت امروز در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در پاسخ به سوالی درباره سهمیه‌بندی بنزین و احتمال آغاز فرآیند سهمیه‌بندی بنزین از فردا، اظهار کرد : آنچه درباره سهمیه‌بندی بنزین اعلام شده دروغ است و بعداً توضیح بیشتری در این‌باره اعلام خواهد شد.
اشاره بیژن زنگنه به اخبار منتشر شده از سوی چند خبرگزاری کشوری در مورد اعلام زمان آغاز سهمیه‌بندی بنزین از ساعت ۲۴ پنجشنبه و قیمت‌های جدید بنزین «۱۰۰۰ تومان با سهمیه ۶۰ لیتر در ماه و بنزین آزاد با قیمت ۲۵۰۰ تومان در هر لیتر» است، که موجب هجوم مردم به جایگاه‌های بنزین و ایجاد صف‌های طولانی در مقابل آنها شده است.
در نگاه اول آنچه از سخنان وزیر برداشت می‌شود «دروغ بودن شروع سهمیه‌بندی از فردا»، «نه تکذیب امر سهمیه‌بندی» بوده، چرا که دولت بنا دارد مصرف بنزین در کشور را کنترل نموده و درخصوص کنترل مصرف پیشنهادهای مختلفی مطرح می‌شود، که یکی از آنها اجرای دوباره سهمیه‌بندی و دو نرخی‌شدن بنزین است.

به گزارش خمام‌نیوز، وضعیت نامطلوب اقتصادی، گرانی‌ها و کاهش قدرت خرید مردم بر اساس نظر بسیاری نشان از آن دارد که دو نرخی شدن و سهمیه‌بندی بنزین در زمان فعلی به صلاح مردم نبوده و تنها این‌امر به افزایش هزینه‌ها و گرانی بیشتر کالاها می‌انجامد.


موضوع : جایگاه سوخت
منبع : ایسنا / خزرآنلاین
http://khna.ir/79747

دیدگاه شما چیست ؟!