خمام - کاشت و توزیع ۱۵۰۰ اصله نهال در شهر خمام
شهردار خمام خبر داد :

کاشت و توزیع ۱۵۰۰ اصله نهال در شهر خمام

۱۵۰۰ اصله نهال میوه از جمله هلو، گیلاس و … توسط شهرداری خمام خریداری و توزیع گردیده است.

شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۱۲ KHNA79046

مراسم کاشت و توزیع نهال ظهر امروز با حضور مردم و مسوولین در سطح شهر خمام برگزار شد.
شهردار خمام عصر امروز در حاشیه‌ی برگزاری مراسم درختکاری در این‌شهر، عنوان کرد : ۱۵ لغایت ۲۱ اسفندماه در تقویم کشور به‌عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است که هرساله شهرداری خمام در اولین روز از این‌هفته اقدام به کاشت و توزیع نهال رایگان در بین مردم، ادارات و مدارس سطح بخش می‌نمود، اما امسال با توجه به سفر رییس جمهور به استان گیلان توزیع و کاشت نهال در روز سوم از هفته منابع طبیعی صورت پذیرفت.
موسی فکور در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره بر لزوم تشویق مردم به امر درختکاری، عنوان کرد : ۱۵۰۰ اصله نهال میوه از جمله هلو، گیلاس و … توسط شهرداری خمام خریداری و توزیع گردیده است.
وی با بیان اینکه نهال درختان زینتی در مکان‌های مشخص شده از پیاده‌روهای سنگ‌فرش شده‌ی جدید کاشته شد، اذعان داشت : این درختان زینتی در آینده ارتفاع زیادی نگرفته و برای کابل‌ها و سیم‌های برق سطح شهر مشکلی ایجاد نخواهند کرد.
فکور با تاکید بر اینکه باید حفظ و حراست از درختان و فضای سبز در دستور کار قرار گرفته و کاشت آن به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، ادامه داد : نهال‌های خریداری شده به منظور اشاعه‌ی فرهنگ درختکاری، توسعه و گسترش سرانه‌ی فضای سبز در میدان نماز بین مردم توزیع گردید.
به گفته‌ی این‌مسوول، وجود و توسعه فضای سبز از نیازهای مهم شهرهای کنونی است که سبب آرامش روحی، روانی و افزایش امید به زندگی در میان شهروندان می‌شود، که این‌امر خطیر و مهم برعهده شهرداری قرار گرفته است.


موضوع : در شهر، درختکاری، گزارش تصویری
http://khna.ir/79046

دیدگاه شما چیست ؟!