خمام - ستاد بحران بخش خمام تشکیل جلسه داد
با پیش‌بینی هواشناسی مبنی‌بر بارش برف ؛

ستاد بحران بخش خمام تشکیل جلسه داد

جلسه ستاد بحران بخش خمام پیش‌ازظهر امروز در سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد.

چهارشنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ KHNA77582

رضا مهدوی در جلسه ستاد بحران بخش خمام که پیش‌ازظهر امروز در سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد با اشاره بر لزوم ارائه لیست کشیک ادارات و لغو تمام مرخصی‌ها تا پایان وضعیت برف، عنوان کرد : پیش‌بینی هواشناسی مبنی‌بر بارش برف از غروب روز پنجشنبه تا ظهر روز جمعه بوده، که وضعیت آن ناپایدار گزارش شده است.
بخشدار خمام با بیان اینکه ستاد بحران در صورت تداوم بارش برف در روز شنبه مجدداً تشکیل جلسه خواهد داد، بر لزوم بهره‌گیری از نیروی انسانی و استفاده از همه‌ی امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات سبک و سنگین، به خصوص ظرفیت‌های بخش خصوصی تاکید کرد.
به گفته‌ی وی، در دسترس بودن تلفن دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در روستاهای سراسر بخش و بهره‌گیری از کمک بسیجیان سپاه ناحیه مقداد، فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس راهور از جمله ضروریات برای برون‌رفت از بحران احتمالی می‌باشد.
این مسوول با اشاره به اینکه نگرانی در بحث پخت نان و خدمت‌رسانی به مردم به دلیل دوگانه‌سوز بودن نانوایی‌ها وجود نداشته و در صورت مواجهه با کمبود آرد این مساله باید سریعاً مرتفع گردد، یادآور شد : مشکلی در بحث آب، گاز، برق و تلفن طی استعلامات صورت گرفته از ادارای بخش وجود نداشته و قطعاً هماهنگی‌های لازم برای برون‌رفت از مشکل صورت می‌پذیرد.
وی همچنین بر لزوم بازگشایی راه‌ها و معابر اصلی، حضور مدیران و سرایداران در مدارس، باز نگاه داشتن راه منتهی به مراکز بهداشت و حضور بهورزان در محل خدمت خود تاکید کرد.

به گزارش خمام‌نیوز، تلفن‌های اضطراری ۳۴۴۲۲۵۱۱ و ۱۲۱ اداره برق، ۳۴۴۲۲۹۲۷ اداره آبفا، ۱۹۴ اداره گاز، ۱۱۷ مخابرات، ۳۴۴۲۳۲۱۱ خدمات شهری شهرداری، ۱۱۵ اورژانس، ۱۲۵ آتش‌نشانی، ۱۱۰ پلیس و ۱۲۴ تعزیرات در بروز اتفاقات و حوادث احتمالی پاسخگوی شهروندان خواهند بود.


دیدگاه شما چیست ؟!