خمام - اعضای هیات امنای مسجد سیدالشهداء (ع) خمام مشخص شدند

اعضای هیات امنای مسجد سیدالشهداء (ع) خمام مشخص شدند

حاج غلامحسین صنعتی، حاج عباس ملکی، محمدرضا صنعتی، سیدمحمد سیدپور و حاج هادی پورقربان به‌عنوان اعضای اصلی هیات امنای انتخاب شدند.

سه شنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۸ KHNA7364

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری در جلسه‌ی تشکیل هیات امناء و تعیین اعضای این هیئت برای مسجد سیدالشهدا (ع) با اشاره به اهمیت حضور در مساجد و اینکه “یک نماز صحیح داریم، و یک نماز مقبول، که نماز مقبول پاداش بهشت را به‌همراه خواهد داشت”، تصریح کرد : نماز همسایه‌ی مسجد قبول نیست، مگر در مسجد ؛ چه خوب است به اطلاع افراد و آشنایان برسانید که بیایند به مساجد و با محیط آن آشنا شوند.
امام جمعه‌ی خمام با نقل حدیثی از حضرت محمد (ص) با مضمون اینکه “اگر از اهل قبرستان و مردگان زیر خاک سوال کنید، اگر زنده بودید و باز می‌گشتید حسرت چه کسانی را در دنیا می‌خورده‌اید، آنها جوابشان این است، اهل مسجد”، افزود : مقدمه‌ی کار بزرگی را امشب می‌گذارید و افرادی را که مورد اعتمادند برای خدمت به‌عنوان هیات امناء انتخاب خواهید کرد.

در جریان این جلسه که شب گذشته به مورخ 13 آبان بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد سیدالشهداء (ع) برگزار گردید، حاج غلامحسین صنعتی و حاج عباس ملکی (با نظر قطعی حاضرین، به صورت انتصابی) و محمدرضا صنعتی، سیدمحمد سیدپور و حاج هادی پورقربان (با برگزاری انتخابات، به‌ترتیب 38، 24 و 22 رای) به عنوان اعضای اصلی هیات امنای این مسجد انتخاب شدند. گفتنی‌است مسجد سیدالشهداء (ع) تا پیش از این هیئت موسس داشته و از این پس زیر نظر هیات امنای آن اداره خواهد شد.


موضوع : روحانیون، مساجد
تصویر : محسن زیبانگار
http://khna.ir/7364

دیدگاه شما چیست ؟!