خمام - سرپرست فرمانداری: با شهرستان شدن اتفاق برجسته‌ای برای خمام رقم نخواهد خورد
در دیدار مسوولان با امام جمعه ؛

سرپرست فرمانداری: با شهرستان شدن اتفاق برجسته‌ای برای خمام رقم نخواهد خورد

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت ظهر امروز در اولین روز از هفته دولت به همراهی دیگر مسوولین بخش با حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده «امام جمعه خمام» دیدار و گفتگو کرد.

جمعه، ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ KHNA73246

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت ظهر امروز در اولین روز از هفته دولت در دیدار با حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده که با حضور دیگر مسوولین بخش در بیت امام جمعه خمام برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی دولت عنوان کرد : کشور در شرایط خاصی قرار داشته و بهترین راه برای برون‌رفت از این شرایط، همدلی مردم و مسوولین می‌باشد.
محمد احمدی با بیان اینکه مردم بخش خمام انتظار شهرستان شدن این‌بخش را داشته و از این‌خواسته دفاع خواهیم کرد، تصریح کرد : در این خصوص باید صبوری بیشتری صورت بپذیرد تا در فرصت مناسب‌تری شهرستان شدن تحقق یابد.
معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با بیان اینکه در حال حاضر دولت قصد پرداختن به موضوع تقسیمات کشوری را در برنامه‌ی کاری خود ندارد، ادامه داد : مردم و مسوولین در ماسال، شفت، املش، سیاهکل، صومعه‌سرا و رضوانشهر علیرغم شهرستان شدن بازهم به خاطر نبود حداقل‌های آموزشی، بهداشتی و … گلایه‌مند هستند.
به گفته‌ی وی، اگر مردم خمام از شهرستان شدن این انتظار را دارند که اتفاق بسیار برجسته‌ای رقم خواهد خورد، تصور صحیحی نبوده و باید مطالعات و ردیف بودجه‌ی کافی در نظر گرفته شود.


موضوع : دیدار عمومی، روحانیون، فرمانداری، گزارش تصویری، هفته‌ی دولت
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/73246

دیدگاه شما چیست ؟!